dieta MM

11. Data: 2004-01-24 11:29:52

Temat: Re: dieta MM
Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 24 Jan 2004 12:15:06 +0100, na pl.misc.dieta, misiczka napisał(a):

> Zamiast pisać, jak Was tutaj źle traktują zadaj może jakieś konkretne
> pytania, bo na razie to tylko lanie wody w kolejnych postach.

Jak łatwo posądza się innych o złośliwość, nie dostrzegając cienia własnej.
Prawda, Misiczko ?
No, cóż, może rzeczywiście dużo nie wniosłam swoją osobą. Przepraszam za
marnowanie Waszego czasu. Więcej to się nie zdarzy.

--
Eva Sheers

12. Data: 2004-01-24 14:05:26

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <j...@s...net> napisał w wiadomości

> [...]
> No, cóż, może rzeczywiście dużo nie wniosłam swoją osobą. Przepraszam za
> marnowanie Waszego czasu. Więcej to się nie zdarzy.

Evuniu, chodzi raczej o to, że wątek rośnie typu zadać pytanie czy może nie
wolno...,
A Misiczka proponuje aby zadać konkretne pytanie zamiast pytać czy wolno to
zrobić .

Oczywiście wcześniej lepiej zajrzeć do archiwum, ponieważ możliwe, że
wielokrotnie było to omawiane i zwyczajnie komuś, kto odpowiadał 30 razy na
to samo pytanie może się nie chcieć pisać tego samego po raz kolejny
(netykieta) a wpisując w http://www.google.pl/advanced_group_search?hl=pl
np.: mm nutella (kluczowe słowa) a w polu "grupa dyskusyjna": pl.misc.dieta
otrzymamy wszystkie posty, które z dużym prawdopodobieństwem dosłownie
odpowiedzą na nasze pytanie, o czym Ty wiesz, ale niektózy nowi nie wiedzą.
Misiczka pisze: "zadaj może jakieś konkretne pytania" co świadczy o tym co
napisałem powyżej.

Pozdrawiam,
Adam

13. Data: 2004-01-24 14:44:52

Od: " annaklay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Evunia <j...@s...net> napisał(a):

> [...]
> No, cóż, może rzeczywiście dużo nie wniosłam swoją osobą. Przepraszam za
> marnowanie Waszego czasu. Więcej to się nie zdarzy.

Ewuniu,ja podobnie jak Adamo nie zauwazylam zadnej zlosliwosci w wypowiedzi
Misiaczki:-)
Sprobuj zrobic tak jak ci ona sugeruje. Najpierw dobrze zapoznaj sie z
pewnymi juz dostepnymi materialami na temat diet MM i Atkinsa.
Strony Misiaczki i Hafsy sa bardzo dobrze opracowane.
Znajdziesz tam sporo materialow i odpowiedz na wiele pytan.
Jesli bedziesz miala nadal jakies watpliwosci, to jestem pewna ze tutaj na
tej grupie znajdziesz pomoc. Czytam ta grupe juz od pewnego czasu i wiem ze
ludzie wiekszosc ludzi tu piszacych to tzw. dobre dusze;-).

pozdr. anna

14. Data: 2004-01-24 15:35:54

Temat: OT:do Ewuni
Od: "annaklay " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://janwer.com/
http://www.asmed.hg.pl/hml.htm
http://calored.webpark.pl/
http://montignac.miniportal.pl/

Ewuniu, znalzlam jeszcze w polskim internecie kilka stron ktore warto
przeczytac.
Rzeczywiscie informacji nie jest za wiele;-((

pozdr. anna

15. Data: 2004-01-24 16:39:21

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> wolno...,
> A Misiczka proponuje aby zadać konkretne pytanie zamiast pytać czy wolno

Adamo, powinienes byc rozjemcą:-) może jest jakieś takie stanowisko w
sądzie? na pewno dużo być zarobił:-)

pzd. ciepło:-) Wiedźma

16. Data: 2004-01-24 17:49:16

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiedźma" <w...@t...pl> napisał w wiadomości

> Adamo, powinienes byc rozjemcą:-) może jest jakieś takie stanowisko w
> sądzie? na pewno dużo być zarobił:-)

;)))

Zaczekam jednak, aż zgłosi się do mnie "zachodnia mafia farmaceutyczna" i
zaproponuje prawdziwe miliony za zwalczanie "zagrożenia";-)))

Pozdrawiam,
Adam

17. Data: 2004-01-24 20:19:43

Od: "aducha" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

to ja ci odpowiem nie jestem expertem ale tez nie cierpie zagladac do
archiwow:-))))
> powiedziane jest ze nie nalezy jesc pieczywa i ziemniakow

pieczywo pszenne absolutnie odpada, moze byc zytnie ale nie na miodzie ani
karmelu ani podobnych i najlepiej pelnoziarniste
> a przed soba mam tabele IG
> makaron gotowany 45

ja zazeram sie makaronem ale tylko z pszenicy durum, do tej pory nie
odkrylam dalczego mozna tylko spaghetti a inne makaraony z pszenicy durum
nie wiec je zre i chudne;-)))
> marchew gotowana 47
marchewka gotowana absolutnie, natomiast surowa jak najbardziej;-)))

> ryz dlugo ziarnisty 56
ryzu w I fazie raczej unikaj a jesli juz musisz to pelnoziarnisty;-)))
> ziemniak 56
> i z tego co zrozumialem to albo jemy rzeczy z wieksza zawartosci tluszczu
> ale tylko mozliwe jest polaczenie z produktami do IG 35
> albo jemy cos z przedzialu 35-50 iG ale nie w polaczeniu z luszczami....
> powiedziane jest ze mam sie wystrzegac makaronu ale jak go samego zjem bez
> tluszczu ... to spelnie te warunki.... czy dobrze rozumie?
dobrze rozumiesz, choc ja np uzywam do makaronu oliwy z oliwek;-)))
> jak to jest??? albo marchew gotowana 47....
>
> co sie jada zamiast ziemniakow do mięsa? jak nie mozna ani makaronu,
chleba,
> ziemniakow...
mozna jesc soczewice w postaci purre np no i duzo roznych warzywek
;-)))))
nie wiem czy cos ci to rozjasnilo
ja po dlugiej przerwie znow przesszlam na MM i schudlam w 2 tygodnie 6 kilo
i czuje sie swietnie
pzdr
aducha

18. Data: 2004-01-25 13:47:37

Od: "dj_martin" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

jaki ten makaron jesz???

19. Data: 2004-01-26 14:44:31

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Jan 2004 14:55:56 +0100, dj_martin <d...@t...pl>
napisał:

> mimo ze czytalem stronki o tej metodzie....moze jest cos ze mna nie tak
> ale jakos to do mnie nie dociera moze...

bo trzeba czytac ksiazki... ksiazki:)) dobra, zartuje;)

> tak na poczatek:
> powiedziane jest ze nie nalezy jesc pieczywa i ziemniakow
> a przed soba mam tabele IG
> makaron gotowany 45
> marchew gotowana 47

hmm... wydawalo mi sie, ze 70

> ryz dlugo ziarnisty 56
> ziemniak 56
> i z tego co zrozumialem to albo jemy rzeczy z wieksza zawartosci tluszczu
> ale tylko mozliwe jest polaczenie z produktami do IG 35

dokladnie. tluszcz + bialko + wegle <35 IG albo bialko + wegle <50 IG

> [...]
> bez
> tluszczu ... to spelnie te warunki.... czy dobrze rozumie?

Spelnic bedzie troche trudno. Aby makaron mial mniej niz 50 IG musi byc
jak najcienszy. Takie makarony maja wokol siebie jakas oslonke, cos tam
cos tam. Poza tym powinien byc ugotowany na pol-twardo... ile to tam minut
bylo???

> jak to jest??? albo marchew gotowana 47....

marchew gotowana chyba ma 70...

> co sie jada zamiast ziemniakow do mięsa?

maslanki;)

> jak nie mozna ani makaronu, chleba,
> ziemniakow...

Rozne warzywa. Dla mnie tez to baaardzo trudne. Zawsze mieso musze zagryzc
chlebem, bo inaczej zostaje taki posmak i mdli. Oczywiscie mozna jesc
rozne warzywka, surowki. Jest w ogole jakis chleb do kupienia w sklepach,
ktory da sie jesc na MM?

BTW A co sadzicie o chlebie wilenskim??

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[HP-820]
"I zwątpienie w labiryntach samotności...;(" -Grammatik/Wiatrucień

20. Data: 2004-01-26 14:52:43

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> napisał w wiadomości
[...]
> Spelnic bedzie troche trudno. Aby makaron mial mniej niz 50 IG musi byc
> jak najcienszy. Takie makarony maja wokol siebie jakas oslonke,

Może ta osłonka jest ze świńskiej żelatyny... 8)))
To by się makaron zmartwił... ;> [to taki jeden wegetarianin] :)

Ale tego nie bierz poważnie. Tak mi się na wesoło skojarzyło... :)

Krystyna

[OT] A może by tak...
wino i Akins
do a odchudzanie