Re: dieta MŻ do oceny

From: "nszoczi" <nszoczi1_wytnij_@_wytnij_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: dieta MŻ do oceny
Date: Wed, 29 Apr 2009 09:49:04 +0200
Sender: n...@1...acn.waw.pl

Użytkownik <b...@g...pl> napisał w wiadomości
news:gt8the$72i$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,

> - dieta - MŻ, czyli dla mnie to oznacza:
> *śniadanie 6.00 - kanapka
> *II śniadanie 9.00 - 2 kanapki

Lepiej na śniadanie zjeść dwie kanapki a drugie jedną. Śniadanie to podstawa
i musi być raczej obfite i konkretne.Dobrym rozwiązaniem jest tu np
musli.Proste, szybkie i przede wszystkim baaardzo sycące.

> *obiad 13.00 - "normalne drugie danie" typu jakieś mięso plus warzywa,
> sporadycznie spaghetti/risotto

Pamiętaj o kaszach, Ryżu brązowym, makaronie razowym.A mięso niech nie
będzie smażone ale gotowane bądź duszone, bądź pieczone w folii.

> *podwieczorek 17.00 - jakiś owoc lub chlebek diet. wasa z wedlina lub
> koktajl
> owocowo-mleczny

17 godz to trochę wcześnie jak na ostatni posiłek. Pytanie, o której
kładziesz się spać. Odchodzi się już od upartego głoszenia, że ostatni
posiłek powinno się jeść do godz 18. Jeśli np chodzisz spać o godz 22-23 to
po tak lekkim podwieczorku na pewno zdążysz zgłodnieć i w momencie gdy nie
dostarczysz organizmowi pożywienia może się "przestawić na tryb oszczędny"
Uważam że warto jeszcze ok godz 20 dodac np jakiś jogurt itp.

> *dodatkowo przez cały dzień - dużo wody, 4 słabe kawy bez cukru, szklanka
> soku
> owocowego lub Coli, zero słodyczy

Pamiętaj że soki to prawie sam cukier. Lepiej pić warzywne. COla zero to
tylko ostateczność- jest gazowana a to nezbyt zdrowe.

Pozdrawiam i trzymam kciuki;)