dieta MŻ do oceny

1. Data: 2009-04-29 06:53:34

Temat: dieta MŻ do oceny
Od: " " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

29 lat, 175cm, 90kg, tryb życia - w robocie siedzę przed kompem, poruszam się
samochodem. Celem jest schudnięcie 10-15kg i utrzymanie wagi. Raczej skłaniam
się ku zmianie nawyków żywieniowych i "stylu życia" w sposób długotrwały,
dlatego dieta Mniej Żryj i sport raczej zamiast jakiś cudów typu "dieta 1000
kcal przez miesiąc". Chciałbym również poprawić sylwetkę (ale nie na pakera
typu strongman).

Mój plan jest następujący:

- sport - 3x w tygodniu siłownia (około godziny, na początek program ogólny,
np. ACT, potem coś bardziej zaawansowanego, ale nie chcę wyglądać jak Pudzian
;) ), 3x w tygodniu bieganie (około 1h); do tego codziennie 2h spacerów z psem
po lesie

- dieta - MŻ, czyli dla mnie to oznacza:
*śniadanie 6.00 - kanapka
*II śniadanie 9.00 - 2 kanapki
*obiad 13.00 - "normalne drugie danie" typu jakieś mięso plus warzywa,
sporadycznie spaghetti/risotto
*podwieczorek 17.00 - jakiś owoc lub chlebek diet. wasa z wedlina lub koktajl
owocowo-mleczny
*dodatkowo przez cały dzień - dużo wody, 4 słabe kawy bez cukru, szklanka soku
owocowego lub Coli, zero słodyczy

Co o tym myślicie?

L.

2. Data: 2009-04-29 07:49:04

Temat: Re: dieta MŻ do oceny
Od: "nszoczi" <nszoczi1_wytnij_@_wytnij_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam,

> - dieta - MŻ, czyli dla mnie to oznacza:
> *śniadanie 6.00 - kanapka
> *II śniadanie 9.00 - 2 kanapki

Lepiej na śniadanie zjeść dwie kanapki a drugie jedną. Śniadanie to podstawa
i musi być raczej obfite i konkretne.Dobrym rozwiązaniem jest tu np
musli.Proste, szybkie i przede wszystkim baaardzo sycące.

> *obiad 13.00 - "normalne drugie danie" typu jakieś mięso plus warzywa,
> sporadycznie spaghetti/risotto

Pamiętaj o kaszach, Ryżu brązowym, makaronie razowym.A mięso niech nie
będzie smażone ale gotowane bądź duszone, bądź pieczone w folii.

> *podwieczorek 17.00 - jakiś owoc lub chlebek diet. wasa z wedlina lub
> koktajl
> owocowo-mleczny

17 godz to trochę wcześnie jak na ostatni posiłek. Pytanie, o której
kładziesz się spać. Odchodzi się już od upartego głoszenia, że ostatni
posiłek powinno się jeść do godz 18. Jeśli np chodzisz spać o godz 22-23 to
po tak lekkim podwieczorku na pewno zdążysz zgłodnieć i w momencie gdy nie
dostarczysz organizmowi pożywienia może się "przestawić na tryb oszczędny"
Uważam że warto jeszcze ok godz 20 dodac np jakiś jogurt itp.

> *dodatkowo przez cały dzień - dużo wody, 4 słabe kawy bez cukru, szklanka
> soku
> owocowego lub Coli, zero słodyczy

Pamiętaj że soki to prawie sam cukier. Lepiej pić warzywne. COla zero to
tylko ostateczność- jest gazowana a to nezbyt zdrowe.

Pozdrawiam i trzymam kciuki;)

3. Data: 2009-05-01 21:43:28

Od: "ali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

nszoczi <nszoczi1_wytnij_@_wytnij_wp.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Pamiętaj że soki to prawie sam cukier. Lepiej pić warzywne. COla zero to
> tylko ostateczność- jest gazowana a to nezbyt zdrowe.

ech szkoda gadać
dziecinada

zainteresuj się lepiej dietami niskowęglowodanowymi
polecam Żywienie Optymalne Jana Kwaśniewskiego
nie wystarczy MŻ
aby zachować zdrowie należy się dobrze odżywiać

4. Data: 2009-05-04 17:02:17

Od: "Flimore" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pudzian
> ;) ), 3x w tygodniu bieganie (około 1h); do tego codziennie 2h spacerów z
Ambitnie

> [...]
> owocowo-mleczny
> *dodatkowo przez cały dzień - dużo wody, 4 słabe kawy bez cukru, szklanka
Ja bym zamiast kanapki polecił jakies musli, jajko, sałatkę.
Na drugie śniadanie jakiś owoc.
Kolację raczej koło 19-20.

Robert

5. Data: 2009-05-05 08:54:05

Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ali <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> zainteresuj się lepiej dietami niskowęglowodanowymi
> polecam Żywienie Optymalne Jana Kwaśniewskiego
> nie wystarczy MŻ
> aby zachować zdrowie należy się dobrze odżywiać

Dzięki ale te wszystkie Montigniacki i inne diety optymalne to nie dla mnie i
zamierzam zainteresować się tematem dopiero kiedy MŻ i sport nie przyniosą
efektów w dłuższym czasie.

6. Data: 2009-05-05 09:11:07

Od: tomasz karśnicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

> Dzięki ale te wszystkie Montigniacki i inne diety optymalne to nie dla mnie i
> zamierzam zainteresować się tematem dopiero kiedy MŻ i sport nie przyniosą
> efektów w dłuższym czasie.

I tak trzymaj, człowieku!
Zdrowy rozsądek przede wszystkim.
Sam ćwiczę karate od 4 roku życia, 198cm wzrostu i 88 kg samych
beztłuszczowych mięśni - więc potwierdzam: sport, sport i jeszcze raz sport.
Do Twojej diety wprowadziłbym trochę modyfikacji - Twoja dieta jest
rewelacyjna jeśli chodzi o szybką utratę wagi, ale na krótki okres
(efekt jojo murowany), bo obniżysz zdecydowanie podstawową przemianę
materii. Dodaj białko (dużo białka) np. jajka na twardo, jajecznica - a
już na pewno w dni treningowe. Tłuszcz spala się tylko_i_wyłącznie w
mięśniach.
Cola - odpada, bo gazowana.
Sok - tak, ale nie owocowy (fruktoza też jest tucząca) ale np.
pomidorowy - zawiera potas i magnes, który skutecznie wypłukujesz z
organizmu 4-ema kawami.
A tak na marginesie - jeśli szukasz sportu "dla początkujących" i
jednocześnie dającego dobrego efekty - to namawiam i to zdecydowanie na
zajęcia kravmaga. Poprawiają generalnie wydolność organizmu, dają
pewności siebie, są ogólnorozwojowe, a wszyscy, którzy zaczynają ćwiczyć
krav chudną w niesamowitym tempie (przetestowane na rodzinie i
znajomych)a zaczynać ten sport można nawet w wieku 80 lat!
Jeśli chcesz pogadać więcej, to zapraszam na priv.
Powodzenia!
tomasz

7. Data: 2009-05-06 14:40:52

Od: "ali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomasz karśnicki <t...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> znajomych)a zaczynać ten sport można nawet w wieku 80 lat!
> Jeśli chcesz pogadać więcej, to zapraszam na priv.
a o czym pisze Kwaśniewski
poczytałeś ?????????

po co mam się katować treningami
na głowę jeszcze mi nie padło
ps.
chciałbym abyś taką sprawność zachował po 60
jak ja
bez wysiłku

8. Data: 2009-05-23 18:57:00

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

> zamierzam zainteresować się tematem dopiero kiedy MŻ i sport nie przyniosą
> efektów w dłuższym czasie.

Zainteresuj sie treningiem interwalowym. Ja sie zainteresowalem i chyba
powoli widze efekty.

Protz

No i zdechło wszystko...
Zespol Metaboliczny
szukam
Kawa bezkofeinowa - czy wypłukuje magnez?
BMR