szukam

1. Data: 2009-04-01 20:21:41

Temat: szukam
Od: "Ryszard Sosnowski" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam że nie w temacie lecz nie wiem gdzie pisać - może kto pomoże?
Mam nietypowy temat oraz prośbę o pomoc w nawiązaniu kontaktu z:
"Zofia Łukaszewska wspólnie z mężem Hieronimem rozpoczęła przygodę z "jagodą
kamczacką" w 1991 r. W swoim ogrodzie w Osielsku koło Bydgoszczy posadziła
wówczas sprowadzone z Rosji siewki odmian jadalnych suchodrzewu."
Jeśli ktoś z grupy miałby jakiekolwiek namiary i mógłby umożliwić mi kontakt
z Panią Zofią lub jej mężem w temacie jej prac nad sadzonkami to byłbym
ogromnie wdzięczny.
rysiek

2. Data: 2009-04-02 11:37:45

Temat: Re: szukam
Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ryszard Sosnowski" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:gr0icl$834$1@inews.gazeta.pl...
> przepraszam że nie w temacie lecz nie wiem gdzie pisać - może kto pomoże?

Jest grupa: pl.rec.ogrody

Pozdrawiam
Leszek

3. Data: 2009-04-02 19:16:34

Od: "Ryszard Sosnowski" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński <l...@o...eu> napisał(a):

> Użytkownik "Ryszard Sosnowski"
> Jest grupa: pl.rec.ogrody
>
> Pozdrawiam
> Leszek

No faktycznie, dziękuję i przepraszam
rysiek

Kawa bezkofeinowa - czy wypłukuje magnez?
BMR
jedzenie a charakter człowieka
alkohol a zdrowie
ttttt