No i zdechło wszystko...

1. Data: 2009-04-28 12:48:39

Temat: No i zdechło wszystko...
Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A swego czasu było tutaj gwarno. Idzie sezon letni. Będzie jeszcze gorzej.
Czy już nie ma w narodzie żadnych wątpliwości?
Pozdrawiam ze słowami "smacznego".
jangr

2. Data: 2009-05-01 21:35:18

Temat: Re: No i zdechło wszystko...
Od: "ali " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr <j...@i...pl> napisał(a):

> A swego czasu było tutaj gwarno. Idzie sezon letni. Będzie jeszcze gorzej.
> Czy już nie ma w narodzie żadnych wątpliwości?
> Pozdrawiam ze słowami "smacznego".
> jangr

he he
ano jak optymalsy to olali
to i zdechło

3. Data: 2009-05-02 13:33:36

Od: " are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ali <a...@g...pl> napisał(a):

> he he
> ano jak optymalsy to olali
> to i zdechło

Sekta optymalna w rozsypce. Wybuchaja kolejne skandale w ZOMO, czy jak to
stoworzyszenie sie tam nazywalo... Dzieki Alojzemu ZO jest kojarzone z
antysemityzmem i prostactwem... Optymalsy to nie olali. Oni zaczeli sie
zdrowo odzywiac.

4. Data: 2009-05-04 11:01:41

Od: " XXL" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr <j...@i...pl> napisał(a):

A swego czasu było tutaj gwarno. Idzie sezon letni. Będzie jeszcze gorzej.
Czy już nie ma w narodzie żadnych wątpliwości?
Pozdrawiam ze słowami "smacznego".
jangr

Przestała pisać anna/hanna/jack itp. Prawdopodobnie przebywa na jakimś
oddziale zamkniętym czyli w domu bez klamek :-)
Optymalnym też chyba trochę się znudziło.
Czy ktoś wie co słychać u dra Kwaśniewskiego. Czy nadal jest aktywny w
popularyzacji DO ???

5. Data: 2009-05-04 14:01:14

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XXL <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]

> Przestała pisać anna/hanna/jack itp. Prawdopodobnie przebywa na jakimś
> oddziale zamkniętym czyli w domu bez klamek :-)

widac dobrze znasz te oddzialy zamkniete, glabie:)

> Optymalnym też chyba trochę się znudziło.
> Czy ktoś wie co słychać u dra Kwaśniewskiego. Czy nadal jest aktywny w
> popularyzacji DO ???

o taaak, optymalnym sie znudzilo? A chcesz sie przekonac jak szybko sie tu
te cwoki tu pojawia, jak tylko ktos normalny zacznie tutaj pisac?
Ty juz tutaj jestes....i na innych grupach tez, idioto z Kanady:))

6. Data: 2009-05-04 14:11:30

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr <j...@i...pl> napisał(a):

> A swego czasu było tutaj gwarno. Idzie sezon letni. Będzie jeszcze gorzej.
> Czy już nie ma w narodzie żadnych wątpliwości?
> Pozdrawiam ze słowami "smacznego".

o co ty masz pretensje czlowieku? Jaki czlowiek przy normalnych zmyslach bedzie
dyskutowal w sieci z ludzmi umyslowo ograniczonymi, ktorzy tylko oczerniac i
wyzywac potrafia ludzi normalnych?

Tobie odpowiada dieta Kwasniewskiego, pomimo, ze wiadomo iz opracowal ja
szarlatan dietetyczny, to ja stosuj. Gowno kogo obchodzi edukowani za darmo
kogos takiego jak ty.

7. Data: 2009-05-04 15:47:25

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff <j...@g...pl> napisał(a):

eh...tys chyba tak w ogole to ze Slaska, frajerze i oszuscie?

IP Address 83.22.238.79
Host ecw79.neoplus.adsl.tpnet.pl
Location PL PL, Poland
City Katowice, 83 -
Organization Neostrada Plus
ISP Polish Telecom
AS Number AS5617 Polish Telecom's commercial IP network
Latitude 50°26'67" North
Longitude 19°01'67" East
Distance 904.81 km (562.22 miles)

8. Data: 2009-05-05 09:03:23

Od: " XXL" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff <j...@g...pl> napisał(a):

o taaak, optymalnym sie znudzilo? A chcesz sie przekonac jak szybko sie tu
te cwoki tu pojawia, jak tylko ktos normalny zacznie tutaj pisac?
Ty juz tutaj jestes....i na innych grupach tez, idioto z Kanady:))

Uderz w stół a nożyce się odezwą :-)
"Nożyce" tzn. anna/hanna/jack/jeff/dama_pik/inż. Kubicki itp.
Chciałem na początek zapytać o twojego znajomego "optymalnego" grubasa.
Pamiętasz taką bajeczkę sprzed paru lat?
Co tam u was w psychiatryku słychać?

9. Data: 2009-05-05 11:30:49

Od: "Jeff " <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XXL <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> Chciałem na początek zapytać o twojego znajomego "optymalnego" grubasa.
> Pamiętasz taką bajeczkę sprzed paru lat?

o czym ty prymitywny buraku bredzisz?

10. Data: 2009-05-05 12:53:08

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Tobie odpowiada dieta Kwasniewskiego, pomimo, ze wiadomo iz opracowal
> ja szarlatan dietetyczny, to ja stosuj. Gowno kogo obchodzi edukowani za

Nerwy Ci puszczają. I to już na początku.

Zespol Metaboliczny
szukam
Kawa bezkofeinowa - czy wypłukuje magnez?
BMR
jedzenie a charakter człowieka