Re: dieta Montignac

Data: 2002-08-22 18:57:10
Temat: Re: dieta Montignac
Od: "tysia" <j...@s...pl>

Użytkownik "em" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
news:ak2rpv$p8f$1@news2.tpi.pl...

> Lindt 70% - cena ok 6 zł :-o
> Terravita gorzka 77%, smakowita i do tego prawie za połowę tej ceny!!!
>
> Pozdrawiam, em.

Witam,
a jest jeszcze Wedel - to moje dzisiejsze odkrycie :)
Czekolada nazywa się Maestria, oczywiście gorzka, ma w
zawartości 72% kakao, w sklepie Wedla w Wawie
kosztuje 4 złote z groszami, przy czym... w promocji jest
druga gratis :)
serdecznie polecam, sama nabyłam.. i już trochę zjadłam
pycha!
aaa... i jeszcze znalazłam chlebek pełnowartościowy bez
cukru, do wyboru na drożdżach i na zakwasie, do tego
podobne bułeczki, ciasteczka itp., a wszystko w sklepie
ze zdrową żywnością na Złotej.
pozdrawiam
tysia