Re: dieta Zycia

From: "Asiaczek" <a...@p...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: dieta Zycia
Date: Thu, 31 Oct 2002 19:37:50 +0100

Próbowałąm czegoś podobnego dawno temu. Chyba to była dieta Diamondów. Było
mi cały czas bardzo zimno (w lecie!) Znam też faceta który wytrzymał na tej
diecie tylko do godziny 8 rano :) Jednak Montignac to jest to! Tak uważam i
polecam - chyba jest bardziej zrównoważony. Tzn dieta a nie Montignac
bardziej niż pani Błaszczyszyn.pozdrawiam Asiaczek