dieta Zycia

1. Data: 2002-10-31 15:27:59

Temat: dieta Zycia
Od: "Tomi" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wita serdecznie!
widzę ze głónie mówi sie tutaj o Montim, a mam pytanie czy ktos słyszał o
diecie życia pani Błaszczyszyn
w skrócie podam podstawowe zasady.
do godz 12 je sie tylko owoce i pije soki owocowe, zimą można jeść muesli z
mlekiem sojowym.
po godzinie 12 warzywa gotowane i surowe , na kolacje najlepiej białko z
warzywami
gdy tylki czuje sie głód to zawsze mozna zjeśc owoce.

to tak w skrócie

pa pa

Weronika

2. Data: 2002-10-31 17:50:23

Temat: Re: dieta Zycia
Od: "Januszeq" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomi" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> warzywami
> gdy tylki czuje sie głód to zawsze mozna zjeśc owoce.

Tak, stosowaliśmy ją z moją Panią ze dwa lata temu. Okazała się dla nas zbyt
uciążliwa. Wiele z tej diety znajdziesz w Metodzie Montignac, która jest
bardziej dopracowana naukowo i, co tu dużo gadać, moim zdanie lepsza.

Pozdrawiam
JAnuszeq

3. Data: 2002-10-31 18:37:50

Od: "Asiaczek" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Próbowałąm czegoś podobnego dawno temu. Chyba to była dieta Diamondów. Było
mi cały czas bardzo zimno (w lecie!) Znam też faceta który wytrzymał na tej
diecie tylko do godziny 8 rano :) Jednak Montignac to jest to! Tak uważam i
polecam - chyba jest bardziej zrównoważony. Tzn dieta a nie Montignac
bardziej niż pani Błaszczyszyn.pozdrawiam Asiaczek

4. Data: 2002-11-05 12:49:08

Od: GosiaH <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2002-10-31 16:27, Użytkownik Tomi napisał:

> [...]
> warzywami
> gdy tylki czuje sie głód to zawsze mozna zjeśc owoce.

Ja to stosowałam rok. Schudłam parę kilo, zmieniły mi się
przyzwyczajenia w jedzeniu (do tej pory nie ruszę ziemniaków z mięsem
czy kanapki z wędliną), nie przytyłam od tego czasu (4 lata) ani kilo.
Ja polecam.
zobacz tu jest trochę :
http://www.fitness-polska.com.pl/d_diamondow.htm
Ale, powtarzam za poprzednikami: to jest bardzo podobne do MM (z tego co
tu czytam, bom książki nie zakupiła).

--
Pozdrawiam z Krakowa GosiaH - botwinka

5. Data: 2002-11-07 11:27:21

Od: "Anna Strojkowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> warzywami
> gdy tylki czuje sie głód to zawsze mozna zjeśc owoce.

Soczewica
fruktoza a MM
13 raz jeszcze
MM - ciasteczka owsiane