Re: dieta cambridge

From: "Jurek" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: dieta cambridge
Date: Thu, 8 Mar 2007 01:21:56 +0100

Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
news:esn4bo$1q6$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Najbardziej mnie smieszą Ci którzy zabierają głos...a nie przeszli przez
> dany temat. Rozumiem że na temat Diety Cambridge wypowiadaliby sie znawcy
> ...którzy ją stosowali...choćby raz...ale nie! najwięcej do powiedzenia
> mają zwolennicy innych sposobów...i wiedzą najwięcej o efekcie
> jojo...zwłaszcza Pan Jurek który pomimo podeszłego wieku i szczupłej
> sylwetki i tego że nigdy tak w gruncie rzeczy nigdy odchudzac sie nie
> musiał (i chwała mu) najwięcej ma do powiedzenia...Trąci myszką

Może Cię rozczaruję ale znam dietę Cambridge i kilkanaście innych
popularniejszych diet. Znam też bardzo wiele osób stosujących przeróżne
diety (myślę o tych popularnych) i skutki ich stosowania.
I to jest powód dość sceptycznego podchodzenia do różnych diet, szczególnie
tych "głodzących" organizm, bo znam złe skutki po dłuższym ich stosowaniu.
Pozdrawiam Jurek M.