dieta cambridge

1. Data: 2007-03-06 17:41:29

Temat: dieta cambridge
Od: "neol" <...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
jestem pierwszy dzień na diecie cambridge :) czuje sie bardzo dobrze
(narazie ;) ).
moim marzeniem jest schudnąć 10 kg. po diecie mam zamiar wybrac sie na
siłownie 3 razy w tygodniu.
trzymajcie za mnie kciuki!!!
Małgosia

2. Data: 2007-03-06 18:31:56

Temat: Re: dieta cambridge
Od: "Robert" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Gosiu,
A mnie zostało dwa dni do końca scisłej - zjecjhałem 10 kg. I cały czas
czuje sie super. 3mam kciuki. Dasz rade.
Robert

3. Data: 2007-03-06 18:40:58

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Robert pisze:

> [...]
> A mnie zostało dwa dni do końca scisłej - zjecjhałem 10 kg. I cały czas
> czuje sie super. 3mam kciuki. Dasz rade.

Moi drodzy, skoro juz probujecie zamienic te grupe dyskusyjna w klub
wsparcia, to przynajmniej robcie to zgodnie z panujacymi w usenecie
zasadami. Odpowiadamy POD cytatem, a zbedne fragmenty cudzej wypowiedzi,
do ktorych sie nie odnosimy - WYCINAMY.

--
Odp: Bo każe czytać odwrotnie niż ludzie normalnie czytają.
Pyt: Dlaczego odpowiadanie nad cytatem jest złe?

4. Data: 2007-03-06 19:57:52

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witaj Gosiu,
> A mnie zostało dwa dni do końca scisłej - zjecjhałem 10 kg. I cały czas
> czuje sie super.
A nie boisz się, że jak się skończy ta "ścisła", to przytyjesz? Bo wg
wszelkich reguł tak będzie...nie wystarczy, że ktoś czym kciuki...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

5. Data: 2007-03-06 19:59:03

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

...trzyma kciuki...

Pozdrawiam Jurek M.

6. Data: 2007-03-06 20:00:08

Od: "Iwona Martyniuk" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert <r...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> A mnie zostało dwa dni do końca scisłej - zjecjhałem 10 kg. I cały czas
> czuje sie super. 3mam kciuki. Dasz rade.

Na czym polega ta ścisła dieta?

Iwona

7. Data: 2007-03-06 20:12:55

Od: "Małgosia" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona, ścisła dieta polega na tym, że pijesz tylko koktajle plus 2 l napojów
dziennie.
scisła dieta trwa 21 dni, później można koktajle łączyć z normalnym
jedzeniem. no i najlepiej jest ćwiczyc :)
Małgosia

8. Data: 2007-03-06 20:19:51

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgosia" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dziennie.
> scisła dieta trwa 21 dni, później można koktajle łączyć z normalnym
> jedzeniem. no i najlepiej jest ćwiczyc :)

Czyli głodzenie organizmu. Bardzo szkodliwa dieta!!! Żeby schudnąć to trzeba
stosować "jakąś" tam dietę, zmieni się metabolizm naszego organizmu i np.
schudnie się. Jeżeli później, jak zaprzestaniesz tej diety, wrócisz do
poprzednich nawyków, znowu zmiana metabolizmu organizmu...i tycie. I żadne
koktajle nie pomogą...
Pozdrawiam Jurek M.

9. Data: 2007-03-06 20:24:50

Od: "Małgosia" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki Jurek za troske, ale ja jestem zdecydowana przegłodzić sie przez te 3
tygodnie. pozniej mam zamiar zapisac sie na siłownie i jeśc rozsadnie. nie
wierze w diety cud, ale potrzebuje kopniaka do działania :)
Małgosia

10. Data: 2007-03-06 20:52:22

Od: księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i np. schudnie się. Jeżeli później, jak zaprzestaniesz tej diety, wrócisz
> do poprzednich nawyków, znowu zmiana metabolizmu organizmu...i tycie. I

Nieprawda. Byłam na tej diecie 5 lat temu. Schudłam 10 kg i w końcu ważyłam
49 kg przy 160 cm wzrostu. To jest waga, przy której czuję się dobrze. Przez
trzy lata po tej diecie trzymałam wagę 50 -51 kg. Potem zaszłam w ciążę i
wtedy przytyłam :). Teraz ważę 54 kg i nie muszę już wracać na dietę, bo
"nadwyżki" zrzucam na siłowni i ograniczając węglowodany :)
Dlatego uważam, że są szansę na utrzymanie wagi, ale pod warunkiem, że nie
wróci się do obżarstwa. Zresztą po miesiącu katowania taką dietą każdy
nabiera szacunku do tego co je, bo wie ile kosztuje utrata wagi.
Pozdrawiam
Teli.
http://gsk1.blog.onet.pl/

Dzienna porcja