dieta dla migrenowca??? moze jakies info???

1. Data: 2003-01-19 17:48:27

Temat: dieta dla migrenowca??? moze jakies info???
Od: "s.k." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

chetnie wymienie zdanie, może dwa... z innymi ,borykającymi sie z M.

sk

2. Data: 2003-01-20 00:36:33

Temat: Re: dieta dla migrenowca??? moze jakies info???
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "s.k." <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> chetnie wymienie zdanie, może dwa... z innymi ,borykającymi sie z M.

Prosta sprawa.
DO + prądy selektywne typu "S" w jakiejś Arkadii.
www.optymalni.org
www.optymalni.pl

Pozdrawiam
Leszek

3. Data: 2003-01-20 09:24:10

Od: "s.k." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "s.k." <s...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Prosta sprawa.
> DO + prądy selektywne typu "S" w jakiejś Arkadii.
> [...]

nic nie kumam!!!
pozdrawiam
jacek

4. Data: 2003-01-20 10:52:56

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> nic nie kumam!!!

DO - to dieta optymalna. Autorem jest lekarz medycyny Jan Kwaśniewski. Jest
to dieta oarta na określonych proporcjach między białkiem, tłuszczem i
węglowodanami. Generalnie jest odwrotnością tzw. piramidy żywieniowej
zalecanej powszechnie przez naszą służbę zdrowia i żywieniowców.
Paradoksalnie Dieta optymalna dość szybko ludzi uwalnia od różnych
dolegliwości. Już po kilku dniach mijają zaburzenia przewodu pokarmowego
(wzdęcia, kolki, zgaga, refluksy, zaparcia, bóle żołądka), potem mijają
rónież prawie wszyskie inne dolegliwości, nawet bardzo poważne, ale wymagają
one czasu i konsekwecji stosowania zasad diety optymalnej. Więcej można
poczytać na stronach:

http://www.optymalni.com /dla polonii - Kanada/
http://www.optymalni.pl
http://republika.pl/optymaln
http://www.optymalni.org
http://forum.optymalni.org/
http://optymalni.w.interia.pl
http://www.optymalni.poznan.pl
http://www.optymalni-centrum.com
http://www.strony.wp.pl/wp/optymal-btw
http://zywienie.host.sk /Jazz/
http://kurort.optymalni.org/przepisy.html
http://www.optymalni.net/
http://optymalni.waw.pl /Warszawa/
www.members.optushome.com.au/bartim /Jerzy Zięba - Sydney/

Można również podyskutować na grupie dyskusyjnej

Pozdrawiam
Krystyna

5. Data: 2003-01-20 19:23:55

Od: "s.k." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b0gkhq$ka$1@news.onet.pl...
> [...]
> http://optymalni.waw.pl /Warszawa/
> www.members.optushome.com.au/bartim /Jerzy Zięba - Sydney/
>
> Można również podyskutować na grupie dyskusyjnej

dzieki za info, ale od tlustego zarcia odrzuca mnie na kilka metrów!!!

jacc

6. Data: 2003-01-20 22:54:44

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzieki za info, ale od tlustego zarcia odrzuca mnie na kilka metrów!!!

Cóż, to znaczy, że wolisz migrenę. Smacznego.

Pozdrawiam
Leszek

7. Data: 2003-01-24 00:18:31

Od: "katarzyna" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"s.k." <s...@w...pl> wrote in message
> chetnie wymienie zdanie, może dwa... z innymi ,borykającymi sie z M.

mialam migreny przez kilka lat, potworne, przeszly jak przestalam jesc
nabial.
To jest oczywiscie moje jednostkowe doswiadczenie, ale radze probowac
eliminowac rozne grupy pokarmow z diety i obserwowac co sie dzieje.
katarzyna

czy to możliwe?
[DO] wesele w Tajlandii
MM chbek WASA + inne :-)