dieta kwasniewskiego/atkinsa w sejmie

11. Data: 2003-07-11 20:33:28

Temat: Re: dieta kwasniewskiego/atkinsa w sejmie
Od: "l.e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ewamarta" <e...@h...com> skribis:

>Jak slysze takie rzeczy, to czuje straszne zazenowanie

jak czytam takie wypowiedzi to czuje straszne zazenowanie

> i to jest jedna z
>niewielu chwil, ze dziekuje Bogu, ze nie mieszkam w Polsce

to spadaj z polskiej grupy

> i moje losy nie
>leza w rekach debili (lub debilow, jak kto woli).

jak chcesz pomoc polsce, zglos swoja kandydature do sejmu. albo lepiej
nie.

Pozdrawiam, Leh.
--
Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej)
Network Marketing Forum (o MLM): http://www.arystoteles.pl/nmf/

12. Data: 2003-07-11 21:05:04

Od: "ewamarta" <e...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "l.e:h" <l...@...pl> napisal :

> to spadaj z polskiej grupy

Na ten temat juz sie wypowiedzialam. Nie wiem czy nie czytales, czy po
prostu uwazasz, ze polskie grupy przeznaczone sa tylko dla Polakow,
mieszkajacych w Polsce, zadowolonych z wladz panstwowych i podzielajacych
Twoje poglady.

> jak chcesz pomoc polsce, zglos swoja kandydature do sejmu. albo lepiej
> nie.

Zadnej pomocy nie ofiarowalam . I kandytatury nie zglosze, bo mi towarzystwo
nie opowiada.

pozdrawiam, Ewa

13. Data: 2003-07-12 12:11:55

Od: "Iza Radac'" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "l.e:h" <l...@...pl> napisał:

> to spadaj z polskiej grupy

Wiesz co? Wali od Ciebie prowincja jak cholera. I ksenofobia.
Ja pisuje na anglojezyczne grupy i nikt nigdy nie zapodal mi takiego
"spadaj".
NIGDY.
Widocznie nam, Polakom, musi sie dorosnąć jeszcze w paru sprawach...
Zenada.

I.

14. Data: 2003-07-12 19:12:02

Od: "ewamarta" <e...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za glos rozsadku.

Pozdrawiam, Ewa

15. Data: 2003-07-13 10:51:13

Od: "l.e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza Radac'" <i...@i...org> skribis:

>Wiesz co? Wali od Ciebie
^^^^^^^^^^^^^^
i vice versa.

>prowincja jak cholera.

konkretnie centrum Krakowa.

> I ksenofobia.

polecam lekture slownika.

>Ja pisuje na anglojezyczne grupy i nikt nigdy nie zapodal mi takiego
>"spadaj".

a napisalas (tak ni przypial ni przylatal) ze dziekujesz Bogu ze nie
mieszkasz w ich kraju rzadzonym przez debili i ich parlament powoduje w
tobie zazenowanie?

>Widocznie nam, Polakom, musi sie dorosnąć jeszcze w paru sprawach...

o, jakis kompleks polaka chyba masz. Odstosunkuj sie od polakow, jak ci
sie polacy nie podobaja zostan niemka, zydowka czy kim tam chcesz.
A doroasnac to musza ci, ktorzy maja jakies kompleksy na punkcie polski i
swojej polskosci.

>Zenada.

tak, twoj post.

Pozdrawiam, Leh.

16. Data: 2003-07-13 13:30:37

Od: "ewamarta" <e...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"l.e:h" <l...@...pl> schreef in bericht

> a napisalas (tak ni przypial ni przylatal) ze dziekujesz Bogu ze nie
> mieszkasz w ich kraju rzadzonym przez debili i ich parlament powoduje w
> tobie zazenowanie?

Chyba nie czytasz za dokladnie tego co ludzie pisza. Wiec powtorze jeszcze
raz. Napisalam: "jest jedna z niewielu chwil, ze dziekuje Bogu, ze nie
mieszkam w Polsce....." podkreslam jeszcze raz "jedna z niewielu" co
oznacza, ze rzadko sie zdarza, ze sie ciesze z tego, ze nie mieszkam w
Polsce. Czuje sie Polka, chociaz nie mieszkam w Posce. Kompleksu polskosci z
pewnoscia nie mam. To byla opinia o rzadzacych , a nie o Polakach. A moja
opinia na temat polskich wladz rzadzacych jest taka , a nie inna. Na tym
polega demokracja i wolnosc slowa, do ktorej rzeczywiscie trzeba dorosnac.
Moja opinia nie byla tez "tak nie przypial ni przylatal". Ja po prostu
uwazam, ze to jest zenujace zeby dyskutowac w sejmie na temat diety
Kwasniewskiego, kiedy kraj boryka sie z tyloma wazniejszymi problemami jak
wzrastajace bezrobocie, coraz gorsze warunki zycia itp. i powtorze znowu co
juz pisalam w odpowiedzi na podobny zarzut "jezeli nawet nie mialabym
poczucia zwiazku z krajem, to nie uwazam, zeby to byl warunek, ktory nalezy
spelniac, aby zabrac glos na polskiej grupie dyskusyjnej. Fenomen Internetu
(a grup dyskusyjnych w szczegolnosci) polega na tym, ze ludzie na calym
swiecie moga szybko i latwo komunikowac sie ze soba ( zasieg i dostepnosc).
A poza tym, to jak mi sie wydaje nadal jestesmy na grupie pl.misc.dieta,
chyba ze po kryjomu przeszlismy na grupe
pl.misc.SprawyPolskieWylacznieDlaPolakowCzujacychZwi
azekZkrajem".
Teraz odnosze wrazenie, ze przechodzimy na grupe:
pl.misc.DlaLudziZadowolonychZRzaduPolskiego.

Oczywiscie nie musisz zgadzac sie z moimi pogladami politycznymi, ale czy
przez to od razu nalezy mi sie zeslanie?

Pozdrawiam, Ewa

p.s. Przepraszam innych uczestnikow grupy za to, ze biora udzial w dyskusji
nie zwiazanej z tematem diety i odzywiania. Jezeli o mnie chodzi to ta
dyskusja jest juz zakonczona.

17. Data: 2003-07-14 08:02:59

Od: "Iza Radac'" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "l.e:h" <l...@...pl> napisał:

Witam,

> konkretnie centrum Krakowa.

O prowincjonalizmie nie swiadczy adres zamieszkania, choc zapewne wielu by
tego chcialo. Prowincjonalizm nosi się w sobie, czy mieszka się w centrum
Nowego Yorku, czy w rumuńskiej wiosce. Na tenże prowincjonalizm składa sie
ogól zachowań, sposób myslenia, postępowania, a gdy o usenet chodzi -
m.in.styl wypowiedzi, poziom komunikacji z innymi uczestnikami grup,
kultura osobista.

> o, jakis kompleks polaka chyba masz.

"Polaka" pisze sie z duzej litery, prowincjuszu z Wielkiego Miasta.
"Niemca" zreszta tez...

Btw, na polskie grupy pisac może każdy, kto nie łamie zasad ujętych w
netykiecie. Czy Ci się to podoba, czy nie.

>Odstosunkuj sie od polakow, jak ci
> sie polacy nie podobaja zostan niemka, zydowka czy kim tam chcesz.

"Odstosunkuj".....bosz....dzentelmen z Bozej łaski...
No ale kazda grupa, jak usenet dlugi i szeroki, ma swojego "Wiesia co daje
do pieca".
Mamy i my.

> A doroasnac to musza ci, ktorzy maja jakies kompleksy na punkcie polski i
> swojej polskosci.

Dzentelmenie!
Nikt nie dal Ci prawa, do wyrzucania kogokolwiek z tej grupy.
A zwroty: "odstosunkuj" i "spadaj" bądź laskaw zachować dla dam ze swojego
otoczenia.

Dla mnie to juz EOT.

Ukłony,
Iza

18. Data: 2003-08-03 14:16:32

Od: "l.e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza Radac'" <i...@i...org> skribis:

>"Polaka" pisze sie z duzej litery, prowincjuszu z Wielkiego Miasta.
>"Niemca" zreszta tez...

pod warunkiem ze pisze sie tez z wielkiej litery poczatki zdania, czego ja
nie robie. a prowincjusza to mozesz w lustrze zobaczyc (zacytuje cie:
'wali od ciebie').

>Btw, na polskie grupy pisac może każdy, kto nie łamie zasad ujętych w
>netykiecie. Czy Ci się to podoba, czy nie.

piszac o rzadie polskim pisala NTG, czyli lamiac netykiete.

>"Odstosunkuj".....bosz....dzentelmen z Bozej łaski...

staram sie dostowac do twojego poziomu (cytuje: 'wali od ciebie')
zebys nie miala problemow ze zrozumieniem.

>A zwroty: "odstosunkuj" i "spadaj" bądź laskaw zachować dla dam ze swojego
>otoczenia.

Pani 'wali od ciebie', *PLONK*.

Pozdrawiam, Leh.
--
Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej)
Network Marketing Forum (o MLM): http://www.arystoteles.pl/nmf/

Diety oczyszczające
cholesterol
Odchudzanie i Silownia??
czeresnie
Kryteria dla sympatyków diety optymalnej