Diety oczyszczające

1. Data: 2003-07-10 08:28:14

Temat: Diety oczyszczające
Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Zdaniem p. Dobroń z Trójki podobno teraz jest świetna okazja do oczyszczenia
organizmu z nagromadzonych toksyn przez jedzenie np w ciągu dwóch dni
wyłącznie lub głównie owoców. Świetnie nadają się do tego celu truskawki,
czereśnie czy ostatnio też wiśnie.

Co o tym myślicie?
Kto stosował i z jakim rezultatem?

Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

2. Data: 2003-07-13 12:51:23

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> jedzenie np w ciągu dwóch dni
> wyłącznie lub głównie owoców.
> Co o tym myślicie?
> Kto stosował i z jakim rezultatem?
Stosowalam z miernym rezultatem. Tzn. "przelecialo mnie", ale na trzeci dzien
sie unormowalo, a na owoce nie moglam juz patrzec. Z mojego doswiadczenia
wynikia, ze na diete owocowa reaguja intensywniej nie-wegetarianie. Mnie nawet
czeresnie nie "pomagaja".
Pomimo, ze owoce maja duza zawartosc wody, trzeba tez pic (najlepiej
bezkaloryczne), to bardzo trudne, kiedy zawiera sie tyle wody...
Szkodliwe to to na pewno nie jest!
Pozdrawiam
polny konik

cholesterol
Odchudzanie i Silownia??
czeresnie
Kryteria dla sympatyków diety optymalnej
Napady wilczego apetytu