Re: dieta, odzywianie sie po ciazy

Date: Sun, 05 Mar 2006 23:35:27 +0100
From: murek <p...@j...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: dieta, odzywianie sie po ciazy

MatiBaliNati wrote:
> Użytkownik "murek" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

> Aha, ale po mailu widze, ze pewnie masz profity z promowania Dr Dietmana.
> Nic to. Sprawdze co i jak :]

profity???

działam w Fundacji Jedz dobrze... to fakt

od kilku lat siedzimy i opracowujemy różne programy, które pomogłyby
poprawić odżywianie itd.

program Dr.Dietman jest darmowy i żadnych profitów z tego nie ma

natomiast wer. 2 jest normalnym komenrcyjnym produktem... ale nie musisz
go kupować (możesz korzystać z wer. 1)

pzdr
murek