dieta stulatków

11. Data: 2005-12-07 10:32:58

Temat: Re: dieta stulatków
Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Golo napisal

> Ja mówię o tych, co nie potrafią juz o nic prosić a życie się w nich tli,
> dręcząc otoczenie.

Rozumiem.

> Resztę Twego listu pomijam, szkoda bić pianę,
> wydaje mi sie ze stać Cie na racjonalne podejscie do tematu.

Fakt. Wydaje ci sie.

> ja osobiscie chciałbym być stulatkiem jeżdzącym na rowerze,
>  pijacym i palącym , cieszącym sie dobrym poczuciem smaku i zdrowym
> ukladem trawiennym:)) Ale jakbym miał juz nic nie czuć, nawet tego ,
>  ze mam pełnego pampersa, to proszę Opatrzność, by mi tego oszczędziła.

Podchmielony stulatek na rowerze. Fajne;)
Zycze ci tego i duzego poczucia humoru.

> A co do młodych to sie nie zastanawiałem i chyba nie chcę tego robić.
> Gdyby mi zostal tylko umysle bez mozliwosci wladania ciałem,
>  poprosiłbym chyba o zastrzyk...Ale tak naprawdę to tego nie wiem.

Gorzej, jakby mialo byc odwrotnie:)))
pozdro Dana

12. Data: 2005-12-07 11:45:16

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik Golo pisze:

> Teoretyzujesz. Nie słyszałaś o starych ludziach którzy proszą o śmierć?
> Myślę ze stulatek w demencji niewiele albo i nic juz z zycia nie ma,
> jest tylko udręczone cialo i udręczeni krewni.taki stulatek to
> niedopatrzenie natury.
Ty, uważaj lepiej bo PIS nie toleruje takiej nietolerancji.

--
'''..\
< _| (

13. Data: 2005-12-07 13:15:47

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 07 Dec 2005 12:45:16 +0100, jaszczur <m...@c...op.pl>
napisał:

> Przeglądam pl.misc.dieta

> Ty, uważaj lepiej bo PIS nie toleruje takiej nietolerancji.

Wyglada to jak groźba.Boję się tortur...

Dieta dla mnie
Dieta
Klasy I i II jakości produktów spożywczych
SAUNA SPACE HEAT BELT
drozdze piwne