dieta + uzywki

1. Data: 2002-01-09 23:55:33

Temat: dieta + uzywki
Od: "SzNYCeL" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chcialbym zadac pytanie o kwestie diet i uzywek
konkretnie chodzi mi o alkochole i marichuane.

Acha jeszcze jedno ostatnio wpadla mi ksiazka o
diecie ukierunkowanej na grupe krwi i nie wiem
co o tym myslec.

pozdrawiam,
Wojtek

2. Data: 2002-01-10 02:21:46

Temat: Re: dieta + uzywki
Od: "almada" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcialbym zadac pytanie o kwestie diet i uzywek
> konkretnie chodzi mi o alkochole i marichuane.
> pozdrawiam,
> Wojtek

Jeżeli dieta jest uboga w witaminy i mikroelementy, to używki sa
niewskazane, bo "wypłukują je" lub hamują ich wchłanianie. Łatwiej tez
zatruwają organizm.
Można się pochorować.

almadka

3. Data: 2002-01-10 15:14:52

Od: "SzNYCeL" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli dieta jest uboga w witaminy i mikroelementy
--CIACH--

to zeczywiscie ale bardziej mi chodzilo o aspekty takie
jak naprzyklad slyszalem o piwie ze nie powinno sie
go uzywac spowodu tego ze produkt ten jest nadmiernie
slodzony ... jednak moja wiedzia o uzywkach na tym
sie konczy i myslalem ze sie czegos doucze.

pozdrawiam
Wojtek

4. Data: 2002-01-10 19:10:25

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"SzNYCeL" <s...@w...pl> wrote in

> Chcialbym zadac pytanie o kwestie diet i uzywek
> konkretnie chodzi mi o alkochole i marichuane.

Chodzi Ci o dietę z punktu widzenia zdrowia czy odchudzania?
Zdrowie:
Alkohol: obciąża wątrobę, niszczy komórki mózgu, nadużywanie prowadzi do
alkoholizmu, wzrasta ryzyko urazów i wypadków. Z drugiej strony przy
chorobach serca małe ilości mogą być podobno korzystne...
Marihuana: palenie zwiększa ryzyko raka płuc i to podobno bardziej niż
tytoń, wzrasta ryzyko urazów i wypadków.

Odchudzanie:
Alkohol: jest mocno kaloryczny, spożycie większych ilości wymaga 'zagrychy'.
Marihuana: niekorzystna, powoduje wzrost apetytu.

--
/**** 1. Look both ways when crossing roads ****\
***** 2. Don't wear slippers 'til you're old *****

5. Data: 2002-02-02 00:09:46

Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> skribis:

>Alkohol:

>chorobach serca małe ilości mogą być podobno korzystne...

Podobno zwlaszcza wino jest dobre.

>Marihuana: palenie zwiększa ryzyko raka płuc i to podobno bardziej niż
>tytoń,

Ale tyton pali sie chyba w wiekszych ilosciach :)

Pozdrawiam, Leh.
--
- I didn't know you can fly a plane ?
- Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

6. Data: 2002-02-02 18:35:37

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

leh <l...@...pl> wrote in

> "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> skribis:
>
> Ale tyton pali sie chyba w wiekszych ilosciach :)

Chodziło o cośtam z dymem (bardziej zasadowy?). Co do ilości to już
różnie bywa...

--
/**** Wskoczcie do klozetu i stańcie na głowie ****\
***** Ja żyję, a wyście umarli, panowie. *****

7. Data: 2002-02-04 22:29:50

Od: "SzNYCeL" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> wrote in message
> leh <l...@...pl> wrote in

> Chodziło o cośtam z dymem (bardziej zasadowy?). Co do ilości to już
> różnie bywa...

jesli chodzi o szkodliwosc zdrowotna to nie obawialbym sie tego bo czytalem
raport WHO i naprawde nic nadzwyczajnego.... chodzilo mi bardziej o
aspekty diotowo-odchudzajace

pozdrawiam SzNYCeL

--
..:: SzNYCeL : s...@w...pl : www.sznycel.edunet.pl :.
:: Of all the thigs I lost I miss my mind the most \8-D ::

dieta i uzywki
Fat burners
L-karnityna
Ciasto bez cukru?