Ciasto bez cukru?

1. Data: 2002-01-09 11:30:49

Temat: Ciasto bez cukru?
Od: "Rafał Smolarek" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy może ktoś zna jakieś przepisy?

2. Data: 2002-01-09 12:41:45

Temat: Re: Ciasto bez cukru?
Od: w...@p...com.pl szukaj wiadomości tego autora

...przerywamy program aby na żywo przekazać
co "Rafał Smolarek" <r...@w...pl> oświadczył/a:

> Czy może ktoś zna jakieś przepisy?

poszukaj w http://puszkkka.vege.pl
na pewno co najmniej kilka przepisów w kategorii "dieta wegańska"
przypadna ci do gustu bo nie będzie w nich użyta sacharoza, natomiast
świeże i suszone owoce, czasem słód zbożowy.

--
wojmat
- D.I.Y.!

3. Data: 2002-01-09 14:17:49

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@w...widzi.piksele.
..
> [...]
> przypadna ci do gustu bo nie będzie w nich użyta sacharoza, natomiast
> świeże i suszone owoce, czasem słód zbożowy.

to raczej nie dla wrzodowca...ciasta w ogóle są raczej niezdrowe przy
chorobie wrzodowej, jakie by nie byly

tomek

4. Data: 2002-01-09 15:04:33

Od: "Looki" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Smolarek" napisał

> Czy może ktoś zna jakieś przepisy?

Ja mam sprawdzony na sernik...
ale jest on malo slodki, jak sie chce go doslodzic mozna dodac rodzynek albo
moreli suszonych ewentualnie posmarowac bita smietana ze slodzikem po
upieczeniu,
pol kilo sera bialego, nalepsza jest toska w kubku do pieczenia, ale moze
byc inny tlusty, do tego 6 zoltek, kostka masla, lyzka maki sojowej, lyzka
budyniu bez cukru wszysko sie miksuje dodaje piane z bialek i gotowe. piec w
180 stopniach jakas godzinke az urosnie. Acha mozna dodac proszek do
pieczenia, jak nie zapomne to dodam i wtedy jest bardziej puszysty
a poza tym wszystkie ciasta robie bez cukru, dodajac tylko slodka mase np w
szarlotce, i moja rodzina nawet sie nie domysla

zycze smaznego
Gsik

5. Data: 2002-01-09 15:26:29

Od: "Rafał Smolarek" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za raday.

A co to jest słodka masa?
RSmol

6. Data: 2002-01-09 18:30:53

Od: "Looki" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Smolarek" <

> A co to jest słodka masa?
> RSmol

cokolwiek z cukrem, do szarlotki to jabłuszka, albo mak z rodzynkami i
miodem itp. Ja takiego ciasta nie jem, i nie polecam bo weglowodanow w nim
moc, ale mozna piec zwykle (tzn kruche, biszkopty etc) ciasto jak w
przepisie i nie dodawac cukru po prostu. Co nie znaczy ze jak nie ma w nim
cukru to wtedy nie tuczy. Co do mojego sernika to akurat nie tuczy, ale z
ciastem na bazie maki trzeba uwazac.

7. Data: 2002-01-09 18:56:02

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moc, ale mozna piec zwykle (tzn kruche, biszkopty etc) ciasto jak w
> przepisie i nie dodawac cukru po prostu. Co nie znaczy ze jak nie ma w nim

jak zrobic biszkopt czy kruche bez cukru? to bedzie smaczne? a moze dajesz
cos w zamian np. slod czy miod?

8. Data: 2002-01-09 18:56:53

Od: "Looki" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

rena napisała w wiadomości

> jak zrobic biszkopt czy kruche bez cukru? to bedzie smaczne? a moze dajesz
> cos w zamian np. slod czy miod?

caly smak daje to co wkladam miedzy ciasto, a co za sens zamieniac cukier ma
miod, lub inne puste kalorie??? Co do smaku.... hm.... moja rodzina tak sie
przyzwyczaila ze jak jestesmy w gosciach to ciasta nie jedza bo za
slodkie...
nie ktorzy daja slodzik, taki specjalny co mozna stosowac do wysokich
temperatur,
musialabys sobie wyprobowac jesli, jak pisalam masa jest slodka to w smaku
nie ma prawie roznicy
pozdr
Gsik

9. Data: 2002-01-10 08:00:11

Od: w...@p...com.pl szukaj wiadomości tego autora

...przerywamy program aby na żywo przekazać
co "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> oświadczył/a:

> to raczej nie dla wrzodowca...

nie wiedziałem.

--
wojmat
http://piksele.vege.pl * * *= __#_ )

10. Data: 2002-01-10 08:02:17

Od: w...@p...com.pl szukaj wiadomości tego autora

...przerywamy program aby na żywo przekazać
co "Looki" <r...@i...pl> oświadczył/a:

> caly smak daje to co wkladam miedzy ciasto

no to co to za ciasto bez cukru?... :-) to tak jakby nie słodzić samej
herbaty a pogryzać między łykami kostki cukru...

--
wojmat
"I'll be brand new, brand new tomorrow, a little bit tired,

Motywacja do odchudzania sie
Analizator Tkanki Tluszczowej za jedyne 149zl
witam!!!!!
Herbalife
Jakie ćwiczenia?