dla chłopaka - na drutach? - pilne i dramatyczne!!!

1. Data: 2007-02-16 20:19:09

Temat: dla chłopaka - na drutach? - pilne i dramatyczne!!!
Od: "hati" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mój chłopak dostał już ode mnie czapkę i szalik, więc to odpada. za
tydzień mamy 'nasze' walentynki i nie mam zupełnie pomysłu ni
inspiracji...

nie umiem robić na tych pięciu drutach, więc na uszczęśliwię go raczej
skarpetkami ani rękawiczkami...

a szydełko albo jest dla mnie za skomplikowane, albo coś robię nie
tak. bo odnalazłam w domu tylko takie z napisem : 06, albo 90 :) i nie
wiem czym na takim, dość dużym robić. bo chyba mogłabym spróbować
jakiś breloczek?....

pomóżcie! mam tylko tydzień!!!

2. Data: 2007-02-16 20:24:09

Temat: Re: dla chłopaka - na drutach? - pilne i dramatyczne!!!
Od: "hati" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze raz ja:)

http://show.7ya.ru/private-showphoto.aspx?RubrID=122
382&PhotoID=1077531&ob=0
o tu jest jakis nieskomplikowany miś. ale jak go zrobić? z czego,
używając mojego szydełka? ktore to w ogóle są oczka jak się robi na
szydełku? jestem kompletnym laikiem i jak mi piszą ' w pierwszym oczku
zrób dwa półsłupki' to głupieję :)

ratunku pomocy !

ań.

ps mam nadzieję, że też się kiedyś okażę pomocna na tej grupie
dyskusyjnej. :) ale to jeszcze daleeeka przyszłość :)

3. Data: 2007-02-16 20:25:42

Od: "hati" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.... a może da się zrobić coś takiego (breloczek) na drutach?....

zdesperowana ań.

4. Data: 2007-02-16 21:45:37

Od: "R.i.P." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hati wrote:
> [...]
> tak. bo odnalazłam w domu tylko takie z napisem : 06, albo 90 :) i nie
> wiem czym na takim, dość dużym robić. bo chyba mogłabym spróbować

Może cos z tego wykombinujesz (nienajpiękniejsze, ale jak umiesz na
drutach to na pewno sama cos obmyślisz fajniejszego:) Misia można
zastosować jako breloczek do kluczy itp:
http://www.kuradomowa.com/zrobtosama/pajacyk_zabawka
_na_drutach.shtml
http://www.kuradomowa.com/zrobtosama/wzor_na_lalki_n
a_drurach_pilkarz_kominiarz_dziewczynka.shtml
http://www.kuradomowa.com/zrobtosama/pacynka_na_drut
ach_wzor_na_kota.shtml
Ewentualnie co takiego jak etui na komorkę:
http://www.pakamera.pl/zdjecie.php?pic=mb102317_2010
60634_mainpic.img
Pozdrawiam.
Justyna

5. Data: 2007-02-17 07:51:40

Temat: Re: breloczek slonik na szydelku
Od: "InterLady BeAta \(Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4ef448d22f6e5c9f
.html fotka
http://www.cafeart.pl/content/view/276/128/ opis

Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata

*******
http://glinki.com/?l=y0bqzi INTERLADY 1
http://glinki.com/?l=owyczp INTERLADY 2
http://glinki.com/?l=muw0xi INTERLADY 3
http://glinki.com/?l=rcp3xd I N T E RLADY 4
http://glinki.com/?l=rfzanz INTERLADY 5 (Jan Pawel II /religijne)
http://glinki.com/?l=npviyo INTERLADY 6 (szydelko po polsku)
http://glinki.com/?l=xg7pg5 INTERLADY 7 (szydelko/druty)
http://glinki.com/?l=0rnrhz INTERLADY 8 (rozne roznosci)
http://glinki.com/?l=v5rbg5 Francuskie klimaty

6. Data: 2007-02-17 13:10:18

Od: "hati" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

... dziękuję za pomoc !!!

juz sie balam ze zostanie mi kupienie czegos gotowego. .

pozdrawiam cieplutko!

ań.

7. Data: 2007-02-17 13:29:44

Od: "Wojtek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro mowa o breloczkach to z cienkiej włóczki lub z resztek mulin można
wykonac takie oto cudeńka:

http://photo.163.com/photos/shh114/17598156/

http://photo.163.com/photos/shh114/17965933/#p1

http://photo.163.com/photos/shh114/17965889/

http://photo.163.com/photos/shh114/17965951/

Ja swoje obecnie umieściłem na książkach.

http://jasiomuka.fotosik.pl/albumy/62198.html

Pozdrawiam.
Wojtek

sabrina niem 2007 03