[szydelko] szukam czapusi

1. Data: 2007-02-16 12:33:35

Temat: [szydelko] szukam czapusi
Od: "Aspro & Li" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Staram sie znalezc schemat do jakiejs ladnej wiosennej czapeczki dla rocznej
dziewczynki, wydaje mi sie ze gdzies cos widzialam (w ksztalcie tulipanka
chyba), ale nie moge teraz nic na ten temat znalezc. Bylabym wdzieczna jesli
ktos ma, lub zna stronki

2. Data: 2007-02-16 21:43:03

Temat: Re: szukam czapusi
Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lut, 13:33, "Aspro & Li" <a...@v...pl> wrote:
> [...]
> chyba), ale nie moge teraz nic na ten temat znalezc. Bylabym wdzieczna jesli
Może coś wybierzesz... Mono
http://monotema.fotosik.pl/albumy/133806.html

3. Data: 2007-02-19 13:41:42

Od: "Ola" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To czy ja mogłabym przygarnąć schmacik (opis) do tej niebieskiej z 8-go
zdjęcia?? :)
Z góry dziękuję :)

--
Pozdrawiam.
Ola
Użytkownik "Mono" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...
> [...]
> dziewczynki, wydaje mi sie ze gdzies cos widzialam (w ksztalcie tulipanka
> chyba), ale nie moge teraz nic na ten temat znalezc. Bylabym wdzieczna

---
avast! antywirus: Wychodzace wiadomosc czysta. | Baza sygnatur wirusow (VPS):
000714-4, 2007-02-19
Data skanowania: 07-02-19 14:41:48

4. Data: 2007-02-19 18:39:13

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lut, 14:41, "Ola" <o...@g...pl> wrote:
> To czy ja mogłabym przygarnąć schmacik (opis) do tej niebieskiej z 8-go
> [...]

I w tym problem, że opisu nie mam :-(( Albo wydawało mi się, że czapka
prosta, albo opisu ni schematu nie było. Przy odrobinie cierpliwości -
wgapiając się intensywnie w zdjęcie, można to wydłubać. A swoją drogą,
jaki obwód głowy ma roczne dziecko? Pozdrawiam Mono

5. Data: 2007-02-20 07:25:07

Od: "a_ja_na_nic_nie_mam_czasu" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wgapiając się intensywnie w zdjęcie, można to wydłubać. A swoją drogą,
> jaki obwód głowy ma roczne dziecko? Pozdrawiam Mono

Ależ masz ten schemat Mono
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f5933ac2ce2a34e7
.html
to jest główna część czapeczki, reszta to uzupełnienie siateczką z
łańcuszków.
Pozdrawiam
Ela

6. Data: 2007-02-20 12:18:28

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lut, 08:25, "a_ja_na_nic_nie_mam_czasu" <e...@o...pl> wrote:

> [...]
34e7.html
> to jest główna część czapeczki, reszta to uzupełnienie siateczką z

Podobny, ale nie ten. Na zdjęciu wachlarzyki - to dwa słupki, jedno
oczko łańcuszka i dwa słupki. Na schemacie - jeden słupek, dwa oczka
łańcuszka, jeden słupek.. Chyba .. :-)) Mono

7. Data: 2007-02-20 12:56:28

Od: "Aspro & Li" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki :)
Nie wyglada to zbyt skomplikowanie, ale jak dostosowac taka czapusie do
glowy dziecka? Mloda ma dosc mala glowke, obecna czapeczka ma 44cm obwodu i
jest pod tym katem taka jak trzeba ale zdecydowanie za gleboka i ciagle
spada jej na nos :(
Pytanie jest byc moze banalne ale ja poczatkujaca jestem :)
Li

ps.com...

8. Data: 2007-02-20 14:13:21

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lut, 13:56, "Aspro & Li" <a...@v...pl> wrote:
> [...]
> spada jej na nos :(
> Pytanie jest byc moze banalne ale ja poczatkujaca jestem :)

Dlatego zawsze robiłam dzoieciom czapki płytkie, ale z klapkami na
uszy, coś w stylu peruwiańskim, to trzyma się głowy i siedzi jak
trzeba. Mono

przeprowadzka
xxx pytanie
na prośbę - getboty do Rico