przeprowadzka

1. Data: 2007-02-16 12:21:20

Temat: przeprowadzka
Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

chwilowo wyglada na to, ze w ciagu najblizszych mieiecy oposcimy ukochane
Powisle by przeiesc sie na mokotow (ale ten mniej atrakcyjny ;) )
Zatem goraczkowo zaczynam kombinowac i glowkowac glownie jak tu urzadzic
pokoik naszego malego facecika. Wybralam moze niezbyt oryginalna koncepcje
marynistyczna ;)
chcialabym wchaftowac mu cos fajniutkiego o tej tematyce (2-3 obrazki).
Zakladam, ze troszke to potrwa ale..
czy macie moze jakies namiary na albumy czy stronki z tego typu wzorkami?
chwilowo poszukuje koncepcji wiec nie musza byc to "pewne" wzory, wystarcza
fotki.
Ja troszke wypadlam z wprawy, a wiem ze w miedzyczasie powstalo tyle nowych
"miejsc".

z gory dziekuje za pomoc.

Honorata i Zbysio ur. 08.02.06 3540g 54cm
[Warszawa] honkul maupa o2.pl (/(/
gg 7307932 skype: hihonor ( ' ')
http://photobucket.com/albums/d170/honkul/Zbysio/

2. Data: 2007-02-16 14:02:22

Temat: Re: przeprowadzka
Od: "psychogirl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

posyłam coś na priv
pozdr
psycho

3. Data: 2007-02-16 16:17:48

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sa super, dziekuje :)
ale poszukuje czegos "ciut" wiekszego.
jednak dzieki Tobie mam juz pomysl na kilka poduszek do pokoiku mego
marynarza ;)

xxx pytanie
na prośbę - getboty do Rico
(OT) do dziewczyn z Katowic