dla projektujących łazienkę

1. Data: 2003-09-09 09:13:48

Temat: dla projektujących łazienkę
Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam ostatnie "M jak mieszkanie", a ściślej dodatek - wyniki
konkursu Cersanitech czy coś w tym rodzaju. Całkiem niezła
ściąg^Winspiracja, niektóre rozwiązania powalające (w obu
znaczeniach tego słowa :) Uwaga organizacyjna: zamieszczono
zestawienia wykorzystanych urządzeń i materiałów - nie próbować
liczyć kosztów! ;)

Pozdrawiam
Hanka przeglądająca z zainteresowaniem
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2003-09-09 10:12:25

Temat: Re: dla projektujących łazienkę
Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 9 Sep 2003 11:13:48 +0200 I had a dream that Hanka Skwarczyńska
<a...@w...pl> wrote:
> [...]
>znaczeniach tego słowa :) Uwaga organizacyjna: zamieszczono
>zestawienia wykorzystanych urządzeń i materiałów - nie próbować

Też kupiłem, po czym zniesmaczony odłożyłem. Z moją łazienką mniejszą
niż 4 m^2 (a dla całej rodziny) jestem tam brutalnie dyskryminowany.
W tej gazetce najmniejsza łazienka dla singla ma 7 m^2, a dla rodziny
najmniejsza liczy 12 m^2.

Bardzo mi się tam podobała wanna wpuszczona w podłogę salonu tuż koło
wielkich przeszklonych drzwi do ogrodu, ale to raczej pozostaje
w swerze marzeń przeciętnego Kowalskiego :)

1. Data: 2003-09-09 10:36:49

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@p...onet.pl-----USUN-TO> napisał w wiadomości
edu.pl...
> [...] Też kupiłem, po czym zniesmaczony odłożyłem.
> Z moją łazienką mniejszą niż 4 m^2 (a dla całej
> rodziny) jestem tam brutalnie dyskryminowany.[...]

Nienienie. Ściąga, mówiłam. Znaczy inspiracja. IMHO tam jest
naprawdę sporo ciekawych pomysłów do podpatrzenia/zaadaptowania
(jedną półkę sobie chyba pożyczę; do "gabinetu" co prawda, ale
co za różnica). Niekoniecznie w całości - nie jestem do końca
przekonana, czy, skądinąd niebrzydka, muszla klozetowa to jest
to, co młody mężczyzna życzyłby sobie oglądać z sypialni przez
szklaną ścianę. Niemniej jednak trzeba tym projektom przyznać
przynajmniej tyle, że są dość odległe od sztampy prezentowanej
zazwyczaj w katalogach płytek czy ceramiki łazienkowej.

> [...] to raczej pozostaje
> w swerze marzeń przeciętnego Kowalskiego :)

Przecież uprzedzałam, nie próbować liczyć :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-09-09 17:19:34

Temat: Re: dla projektujących łazienk
Od: "Natalia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bjkacs$279$1@atlantis.news.tpi.pl...
Niekoniecznie w całości - nie jestem do końca
> przekonana, czy, skądinąd niebrzydka, muszla klozetowa to jest
> to, co młody mężczyzna życzyłby sobie oglądać z sypialni przez
> szklaną ścianę.

Zwłaszcza, jeśli właśnie korzysta z niej ognista piękność poznana
poprzedniego wieczora....

Natalia

1. Data: 2003-09-09 20:12:23

Od: Jo'Asia <j...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Natalia wystukał:

> [...]
> Niekoniecznie w całości - nie jestem do końca

> Zwłaszcza, jeśli właśnie korzysta z niej ognista piękność poznana

Pytanie, czy ognista piękność miałaby życzenie skorzystać z muszli
klozetowej za przezroczystą ścianą ;>

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

kto sie zna na hipotekach prosze o kontakt
Listwy uszczelniająca do blatu
liczniki do wody
drewno javor i okleina jaworowa??
Szafy wnekowe