dla vB

61. Data: 2008-10-04 09:06:16

Temat: Re: dla vB
Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
news:gc5nt7$etg$1@inews.gazeta.pl...
> No wiec zajrzalem w artykuly.

> I jescze - z wyników całej grupy "ketaminowej":
>
> "A small minority of the group reported extra-sensory perceptions.
> These included an enhanced level of telepathy and other apparent
> psychic abilities, such as precognition (including vision of the
> world?s future supported by 16 per cent). A point or a border of no
> return was reached by 16 per cent."
>
> Czy to nie piękne? Wygląda na to, że współczesna biochemia już
> niedługo oferuje każdemu szansę zostania prorokiem i wybrańcem
> boga...

Dzięki za podzieleniem się ekstraktem z przeprowadzonej analizy ;)
I kumpel sięuciesz, że miał taki 'pobudzjący' wkład ;)

> pozdrawiam
> vonBraun
> PS Jednej z osób przyjmujących ketaminę "nadistota" zadała pytanie:
> "Czy myślisz że jesteś Bogiem? ;-)

Ha, ha ha ... ;) Przednie ;))))

'To by wyjaśniało' ostatnią fazę przed Oświeceniem Buddy (to może
miałeś na myśli ?).
Kiedy Mara - Pan Zła i Cieprpienia, Pan Miłości i Śmierci
- przegrał wszystkie walki z Buddą medytujacym pod drzewem Bodhi,
podjął ostatnią próbę. Mara stanął przed Buddą niczym jego zwierciadlane
odbicie - przyjmując jego własne ciało - i rzekł mniej wiecej tymi
słowy: "Jesteś tak wielki i potężny, czy zechcesz więc zostać moim
Bogiem ?"
Oczywiście nie było innego wyjścia, jak ofertę grzecznie odrzucić ;)
Nie widzę tego w opracowaniach w necie, ale pokazał to Bertolucci
w filmie "Mały Budda".

PS. Naukowcy, szczególnie Ci od mózgu, to straszne huligany są,
psuje i łajdaki ;). Żadnych świętości, wszystko zmieszczą
na jednym stole i znajdą odpowiedni nóż :)))))))).
Tak jak Śmierć, niekoniecznie się spiesząc, zawsze ostatecznie
wystarczająco dopieści ostrze swojej kosy.

62. Data: 2008-10-04 09:22:31

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Redart<r...@o...pl>

[...]
> Tak jak Śmierć, niekoniecznie się spiesząc, zawsze ostatecznie
> wystarczająco dopieści ostrze swojej kosy.

To wyobrażenie z czasów, gdy częściej umierało się nagle.

Trzeba by pomyśleć nad ikoną Śmierci odpowiednią do naszych czasów.

Może teraz Śmierć to taki upierdliwy gościu, który chodzi za nami krok w
krok i dokłada nam po ciężarku?

Don

63. Data: 2008-10-04 10:57:05

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Don Gavreone" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Trzeba by pomyśleć nad ikoną Śmierci odpowiednią do naszych czasów.
>
> Może teraz Śmierć to taki upierdliwy gościu, który chodzi za nami krok w

Hmmm ... Specjalnie dla ludzi ... A śmierć machająca od niedbale tępą kosą
nie wystarczy ? Dziabie po trochu, ale w końcu skutecznie.

Jeśli zaś chodzi o 'generalnie', czyli życie w ogóle - to tu się
chyba nic nie zmienia. Wszystko dookoła umiera bez przedłużek,
rzadko kiedy ze starości. Tylko mieszczuch spędzajacy życie
przed telewizorem na starannie wybranych kanałach może odnosić
inne wrażenie.

Pogłowie trzody chlewnej w samej Polsce wynosi z różnymi wahaniami
15-20 mln (okolice roku 2000) sztuk. Wskaźniki rotacji są powyżej
100%. Należy więc liczyć, że w samej Polsce ubija się grubo ponad
20 mln świń rocznie. Ciężko znaleźć ubój w sztukach, jest podawana
produkcja w tonach oraz pogłowie.
O, widzę, że dobrze policzyłem, jest podane w sztukach
http://www.arr.gov.pl/biuletyn/doc/2000/2000_10/2000
_10_112.htm#RYNEK%20MI%C4%98SA

Jeśli zaś chodzi o drób ... ciężko znaleźć dane, zazwyczaj na wieprzkach
i wołach się kończą analizy ... chwila ...
... mam już średni czas tuczu drobiu : 44 dni ale czasem i 70 dni.
Czyli rotacja na poziomie powiedzmy 600%.
... liczba kur nieśnych około 32 mln sztuk ...
nie wiem tylko, czy te nieśne to te kurczaki co jemy, czy to trzeba osobno
policzyć ...
Mam tu coś:
"Szacuje się, że w kraju mamy teraz ok. 100 mln sztuk drobiu trzymanego w
kurnikach,
z czego 80 proc. to kurczaki."

OK... znow zaniżając - dajmy na to, że śmierć ponosi około 500 mln sztuk
rocznie.

Ludzi, jeśli dobrze szacuję, umiera w Polsce około 0,5 mln rocznie.

Czyli masz 1 promil flirtuje ze śmiercią, cała reszta umiera gwałtownie...

64. Data: 2008-10-04 11:20:28

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> OK... znow zaniżając - dajmy na to, że śmierć ponosi około 500 mln sztuk
> rocznie.

Ta liczba wydaje mi sięjednak trochęza duża ... Tyle nie zjadamy.
Ale ... Może wcale nie ? Jesteśmy w końcu eksporterem, po drodze
są straty (nie wszystko, co się rodzi, nadaje się do użytku), epidemie
(uboje masowe z owodu ptasiej grypy) ... Powiedzmy dla bezpieczeństwa,
że stanowimy nie 1, a 2-3 promile. Duża zmiana ?

65. Data: 2008-10-04 11:46:59

Od: "Hanka " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone <s...@l...po> napisał(a):

> Trzeba by pomyśleć nad ikoną Śmierci odpowiednią do naszych czasów.

Klawisz z napisem DELETE.

66. Data: 2008-10-04 11:52:34

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (uboje masowe z owodu ptasiej grypy) ... Powiedzmy dla bezpieczeństwa,
> że stanowimy nie 1, a 2-3 promile. Duża zmiana ?

http://www.mmszczecin.pl/11450/2007/12/19/drobimex-z
atrudni--osob?districtChanged=true
Dzienny ubój drobiu tej jednej firmy w szczecinie to 120 tys sztuk a
planowali
300 tys. Czyli koło 50-100 mln rocznie.

67. Data: 2008-10-04 13:29:30

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Redart<r...@o...pl>

> [...]
>
> Hmmm ... Specjalnie dla ludzi ... A śmierć machająca od niedbale tępą
> kosą nie wystarczy ? Dziabie po trochu, ale w końcu skutecznie.

Tak, specjalnie dla ludzi. Tylko za ludźmi chodzi Śmierć, całą resztę
spotyka śmierć.
Lubię braci mniejszych i widzę podobieństwa, ale widzę też różnice.

Don

68. Data: 2008-10-04 15:39:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 Oct 2008 00:54:30 +0200, cbnet napisał(a):

> Na rynku mamy trzech głównych operatorów GSM.
> Ich oferty są generalnie dość zbliżone, choć różnią się w szczegółach.
> Czy dosyć zrównoważona ilość ich klientów nie stanowi bezpośredniego
> dowodu na istnienie wolnego wyboru?

Tępaku, tych trzech operatorów znajduje się w jednych rękach, tylko ty o
tym nie wiesz i formułujesz swoje "odkrywcze" teorie... podobnie jak w
innych sprawach, na których znasz się, jak kura na pieprzu.
Wolny wybór operatora, wolny wg ciebie, jest zgodny ze zwykłym rozkładem
prawdopodobieństwa - a owe drobne różnice w ofertach to ściśle opracowane
przez analityków rynku niuanse rożnicujące grupę kliencką na 3 m.w. równe
frakcje.

69. Data: 2008-10-04 19:38:27

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sp*aj, ropucho.

--
CB

"Ikselka" <i...@g...pl> napisał(-a)
w wiadomości news:1ayv4g3zjx3dt$.n8c9mbouedz0$.dlg@40tude.net:

70. Data: 2008-10-04 19:46:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 Oct 2008 21:38:27 +0200, cbnet napisał(a):

> Sp*aj, ropucho.

Tępak.

Komórka babci
Re: Dr House odc. 41