banda durniów

1. Data: 2008-09-26 12:37:18

Temat: banda durniów
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.dziennik.pl/opinie/article243346/Korwin_M
ikke_Unia_realizuje_hasla_Hitlera.html

--
jestem w sobie zakochany.
niestety bez wzajemności.
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

2. Data: 2008-09-26 12:45:22

Temat: Re: banda durniów
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Korwin jak zwykle: równie błyskotliwy co błądzący. :))

--
CB

3. Data: 2008-09-26 14:40:56

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl> wrote in message
> http://www.dziennik.pl/opinie/article243346/Korwin_M
ikke_Unia_realizuje_hasla_Hitlera.html

hehehe, czytalem to.
Klamstwo medialne siega juz zenitu, a to jest swietny przyklad.

Bylo tak: w programie Korwin mówiac Uni Europejskiej
powiedział ze realizuje ona złą polityke, politykę faszystkowską
- i w tym momencie podniósł rękę na heil, zeby to uwypuklic.

Teraz robia z niego faszyste - ciekawe zagranie!
Widac ze Korwin zalazl za skóre i KTOS sie odgryza.
I to w ciekawej, manipulacyjnej formie!
Ciekawe jaki przyniesie efekt?
Ile osob teraz bedzie mówilo w Polsce ze Korwin to faszysta?

wiecej:
http://nczas.com/wiadomosci/polska/faszystowski-gest
-korwin-mikkego/

Pozdr,
Duch

4. Data: 2008-09-26 17:28:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Sep 2008 16:40:56 +0200, Duch napisał(a):

> [...]
>
> Teraz robia z niego faszyste - ciekawe zagranie!
> Widac ze Korwin zalazl za skóre i KTOS sie odgryza.

A bo to pierwszy raz? Kto mówi prawdę, zawsze komuś podpadnie, ponieważ
większość kłamie. Proste.

> I to w ciekawej, manipulacyjnej formie!
> Ciekawe jaki przyniesie efekt?
> Ile osob teraz bedzie mówilo w Polsce ze Korwin to faszysta?

A czy to ważne, ile? Nawet nieważne, kto. Przynajmniej dla mnie :-)

--
"(...)Zewszad rozlegaly sie surowe upomnienia:Jestes niczym,zapomnij o
sobie,zyj innymi!Gdym moje Ja po raz czwarty napisal,poczulem sie jak

Fajny image
Re: Obiektywizm - chyba line too long
Dlaczego SJ wierza w takie bzdury?
przepraszam, poodnoszę się później