przepraszam, poodnoszę się później

1. Data: 2008-09-25 22:11:53

Temat: przepraszam, poodnoszę się później
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=n-i0EgZO5ck

--
http://patrz.pl/trener

2. Data: 2008-09-25 23:47:05

Temat: Re: przepraszam, poodnoszę się później
Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> http://www.youtube.com/watch?v=n-i0EgZO5ck

Oto skutki upartego dążenia do niebycia sobą.

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

3. Data: 2008-09-26 07:19:00

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> Oto skutki upartego dążenia do niebycia sobą.

Bardzo trafny komentarz IMO :)

4. Data: 2008-09-26 07:20:01

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> http://www.youtube.com/watch?v=n-i0EgZO5ck

To nagranie ze wstępnych przesłuchań? W takich jeszcze można trafić coś
naturalnego. ;)

Ewa

5. Data: 2008-09-26 09:02:14

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> http://www.youtube.com/watch?v=n-i0EgZO5ck

co do tytułu postu - bardzo w twoim stylu ostatnio. :)

patrz: a ja ci czarek zazdroszcze, 2:18.

w odpwoedzi na twoje posty my wyrażamy swe opinie, często bardzo zresztą
żarliwie, hehe
a ty nic.
np. co widziałeś w 2:18? :)

pozdr.
o.

6. Data: 2008-09-26 10:54:42

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostryga pisze:
> [...]
>
> patrz: a ja ci czarek zazdroszcze, 2:18.
>
> w odpwoedzi na twoje posty my wyrażamy swe opinie, często bardzo zresztą

tytuł odnosi się do całokształtu :)
a ten post, to były przeprosiny z prezentem.
2:18 - bardzo interesująco tu uczestnicy psp projektują.
w tym kontekście całkowicie nieważna wydaje mi się moja własna opinia.
kolejna projekcja znaczy.

w ogóle jakoś psychologicznie się tu zrobiło ostatnio, jak nie na psp :)

ps.
"gonimy czas, czas goni nas
chłoszcze po piętach raz po raz
i nie nadzieja każe pozbyć się wytchnienia
wśród drzew i chat, od lat od lat
gna ludzi niewidzialny bat
i lęk przed snem bo w czasie snu bat rytm swój zmienia"

http://pl.youtube.com/watch?v=mvU0aKczc1U
2:30

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

7. Data: 2008-09-26 12:24:06

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 2:18 - bardzo interesująco tu uczestnicy psp projektują.
> w tym kontekście całkowicie nieważna wydaje mi się moja własna opinia.

Ale może komuś innemu wyda się ciekawa?

Istotnie, interesujące projekcje.
Jakże różne - dla przykładu - co dla ostrygi było wzruszeniem i prostotą,
dla cb było efekciarstwem.
;)

I nadal widzę w tym nagraniu prostotę, szczerość talentu. Wzruszenia,
prawdziwość.
I co z tym fantem zrobić?
Haha. :)

> w ogóle jakoś psychologicznie się tu zrobiło ostatnio, jak nie na psp :)

No chyba, że będę musiała się dokształcić, bom kiepska w psychologicznych
teoriach.

> ps.
> "gonimy czas, czas goni nas
> chłoszcze po piętach raz po raz

Aż tyle roboty?
Ja wbrew pozorom nie próżnuję. Wreszcie.
:)

pozdr.
o.

8. Data: 2008-09-26 22:08:27

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

ostryga pisze:
> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
>
> Ale może komuś innemu wyda się ciekawa?

możliwe. tylko czy to cokolwiek zmieni?

> Aż tyle roboty?

trońkę. ale ja nie przywykły :)

--
http://patrz.pl/trener

9. Data: 2008-09-29 12:06:54

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> możliwe. tylko czy to cokolwiek zmieni?

Z twojego punktu widzenia mozliwe, że nie. :)

A musi?

pozdr.
o.

10. Data: 2008-09-29 12:13:27

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostryga pisze:
> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
>
> Z twojego punktu widzenia mozliwe, że nie. :)
>
> A musi?

no... nie.
nie zmieni i nie musi.
ale - chciałem sobie poczytać, jakie będą interpretacje tego gestu.
bo ostatnio było sporo rozmów o projekcji, a to fajny test. choć post
napisałem nie w celu testowania, po dwóch odpowiedziach poczekałem z
moją oceną - właśnie, żeby przyjrzeć się ludzkim projekcjom.
bo ja mam swoją naturalnie -
wg mnie to ten gest był taką wyraźną granicą między w_miarę_naturalnym
kubą a kubą_telewizyjnym. takim pstryczkiem "uj, na wizji jestem!"
:)
no i podobało mi się nawet to, co przed tym pstryczkiem.

--
jestem w sobie zakochany.
niestety bez wzajemności.

To dobranoc, Medeo, idę...