To dobranoc, Medeo, idę...

1. Data: 2008-09-25 21:55:20

Temat: To dobranoc, Medeo, idę...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... się potargać emocjami wreszcie. Kto to z tutejszych je zna?
Aaaa, juz wiem... Zbereźnik :-D
--
"(...)Zewszad rozlegaly sie surowe upomnienia:Jestes niczym,zapomnij o
sobie,zyj innymi!Gdym moje Ja po raz czwarty napisal,poczulem sie jak

2. Data: 2008-09-26 07:22:11

Temat: Re: To dobranoc, Medeo, idę...
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> ... się potargać emocjami wreszcie. Kto to z tutejszych je zna?
> Aaaa, juz wiem... Zbereźnik :-D

No to dzień dobry! :)

Ewa

3. Data: 2008-09-26 07:34:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Sep 2008 09:22:11 +0200, medea napisał(a):

> No to dzień dobry! :)
>
> Ewa

Witaj :-)
czy we Wrocławiu też tak pięknie słońce teraz świeci? Jesli tak, to miasto
musi pięknie wyglądać. Pamiętam też wiosnę we Wrocławiu; czy nadal kwitną
tam magnolie wiosną?

4. Data: 2008-09-26 07:46:50

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> musi pięknie wyglądać. Pamiętam też wiosnę we Wrocławiu; czy nadal kwitną

We Wrocławiu dzisiaj od wielu dni po raz pierwszy pokazało się słońce.
Wprawdzie wczoraj coś na regionalnej grupie pisali nawet, że słońce się
gdzieś pokazało i żeby zdjęcia robić ;), ale do mnie chyba nie dotarło.
Myślałam, że wpadnę w totalną depresję, zastanawiałam się - o co chodzi?
czemu mnie tak głowa boli od kilku dni? a tu masz! Słońca nie było
widać! Dzisiaj jest! Nareszcie! Może się nie schowa. Poza tym jadę dziś
do Karpacza na weekend, strasznie się cieszę.
Magnolie pięknie kwitną wiosną. Zwłaszcza w Szczytnickim. Ja sobie jedną
też posadziłam, ale jeszcze mi nie kwitła, mam ją od roku. Chyba dosadzę
sobie jakąś większą sztukę tej jesieni. Muszę w ogóle coś zrobić z moim
ogródkiem, a nie mam pomysłu. No, ale to inny temat zupełnie.

Ewa

5. Data: 2008-09-26 07:52:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Sep 2008 09:46:50 +0200, medea napisał(a):

> [...]
> widać! Dzisiaj jest! Nareszcie! Może się nie schowa. Poza tym jadę dziś
> do Karpacza na weekend, strasznie się cieszę.

No to dobrej zabawy! Jesienne góry kocham. Tylko jesienne - bo mogę na nie
patrzeć oczami kolorysty ;-)

> [...]
> sobie jakąś większą sztukę tej jesieni. Muszę w ogóle coś zrobić z moim
> ogródkiem, a nie mam pomysłu. No, ale to inny temat zupełnie.

Marzę o magnolii, ale u mnie one nie mają szans - jedna ostra zima i do
widzenia. Zresztą tak się już stało - jednej wiosny kupiłam magnolię w
donicy, zasadziłam w gruncie, zakwitła, przeżyła lato i jesień, a zimą
przemarzła do szczętu - nie tylko częśc nadziemna, ale i korzenie. Piach
tu mamy (nie chodzi o jakość gleby, bo roślinom przygotowujemy odpowiednie
stanowiska glebowe, ale chodzi o paskudne warunki termiczne piachu zimą -
taki grunt bardzo głęboko przemarza) i oprócz tego specyficzny w tym
rejonie mikroklimat mrozowego zastoiska.
--

macie oczy... to popatrzcie...:)
O czym mówi tekst - Bajm
Psychika w utworach Hey