Re: Obiektywizm - chyba line too long

1. Data: 2008-09-26 10:19:16

Temat: Re: Obiektywizm - chyba line too long
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"puciek2" <p...@g...pl>
news:gbh2ok$9mj$1@inews.gazeta.pl...
> W=?ISO-8859-2?B?s2FkeXOzYXcgIKNvtg==?= <w...@o...pl> napisał(a):

> [...]

> Podam jeszcze jeden przykład.
>
> Tw.
> Suma kątów w trójkącie wynosi 180 stopni.
>
> Tak zaprezentowane twierdzenie może być prawdziwe przy pewnym
> wyborze zasad nadrzędnych, a przy innym może być fałszywe.
>
> puciek.

Suma kątów w trójkącie zawsze wynosi 180 stopni bowiem jest to geometria klasyczna.
Suma kątów
wierzchołkowych w trójboku może być inna niż 180 stopni, gdy figura ta utworzona jest
na innej
powierzchni niż płaszczyzna Euklidesa. Wystarczy nie mylić NAZW. Nie każdy trójbok
jest trójkątem.
:-)
pozdrawiam serdecznie,
Edi:)

Dla relaksu proszę poczytać wieści z profilu "Miłość Ci"
Znajomi - 19.286, komentarze - 27.000

Mądrość i głupota ;)

Kiedyś zadano mi pytanie:
Czy JEST i ISTNIEJE oznacza to samo?

po namyśle odpowiedziałem:
Wyobraź sobie słońce. To słońce
ISTNIEJE w Tojej wyobraźni, ale... ale?
ale swoimi promykami nie grzeje nikogo,
nie rozświetla mroku.
Świat który ISTNIEJE to fantom psychiczny.

Jeśli w świecie rzeczywistym uda się
odkryć takie Słońce, które grzeje
i rozświetla mrok - to powiemy, że JEST

To co JEST - to jest obiektywne
To co ISTNIEJE - to jest subiektywne.
Odkrywanie tego co JEST nosi nazwę:
znajdywanie desygnatu.
To co istnieje jest nazwą
To co jest - jest rzeczą nazywaną.

Piszę takie "mądrości" bo mi się nudzi;)
Może to mądre, może głupie
ale chyba ciekawe? ;DDD
pozdro :)(:
-- Robakks ? ?
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸
źródło: http://nasza-klasa.pl/profile/14459853

Jak widać profil "Miłość Ci" ewoluuje w kierunku umiłowania mądrości, zgodnie zresztą
z długofalowym
PLANEM :-)

2. Data: 2008-09-26 12:32:00

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl>
> [...]

> Jak widać profil "Miłość Ci" ewoluuje w kierunku umiłowania mądrości,
> zgodnie zresztą z długofalowym PLANEM :-)

Dodam jeszcze, że alefici spod znaku oszołomskiej teorii mnogości wiedzą, że trójbok
a trójkąt to
różne figury - bowiem kąty w trójboku wyznaczone są stycznymi do boków i jeśli
trójbok nie jest
trójkątem to jego boki nie pokrywają się ze stycznymi. Alefici to wiedzą lecz
postmodernistyczna
doktryna oszałamiania
społeczności paradoksami zmusza ich do nazywania trójboku trójkątem.
Kto się da nabrać, bo nie myśli - to uwierzy. :-)
Głupota nie boli ;D
pa!
Edi:)

3. Data: 2008-09-26 12:36:48

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jeśli trójbok nie jest
> trójkątem to jego boki nie pokrywają się ze stycznymi. Alefici to wiedzą

Gdy figura ma trzy boki to ma trzy kąty a gdy ma trzy kąty to ma trzy boki

4. Data: 2008-09-26 16:04:26

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał(a):
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Gdy figura ma trzy boki

Gdy figura ZAMKNIĘTA! ma trzy boki to nazywa się trójkąt wówczas, gdy boki
pokrywają się z ramionami kątów wierzchołkowych. W innym przypadku taka
figura nie nazywa się trójkąt lecz trójbok.
Suma kątów w trójkącie jest zawsze równa 180°.
przykład:
wycinek o 3 krawędziach z powierzchni kuli nie jest trójkątem lecz trójbokiem.
To figura trójwymiarowa o zerowej objętości.
pozdrawiam,
Edi:)

5. Data: 2008-09-26 16:07:03

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

> Gdy figura ZAMKNIĘTA! ma trzy boki to nazywa się trójkąt wówczas, gdy boki
Acha - czyli "trójbok" nie musi być zamknięty a zamknięty trójbok to
trójkąt? mówmy więc o trójkątach.

> Suma kątów w trójkącie jest zawsze równa 180°.

Trójkąt na globusie może mieć 270°, 180 stopni ma tylko geometrii
euklidesowej.

6. Data: 2008-09-26 16:28:20

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał(a): w wiadomości

> Trójkąt na globusie

Na globusie nia ma żadnych trójkątów. Krawędzie kątów wierzchołkowych wycinka
powierzchni kuli nie
pokrywają się z bokami kątów wierzchołkowych.
Jeśli na globusie narysujesz sobie trójbok to nie będzie to trójkąt.
Rozumiesz dobra kobieto co znaczy słowo ŚCISŁOŚĆ? :-)
Edi:)

7. Data: 2008-09-26 16:32:09

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

> Na globusie nia ma żadnych trójkątów. Krawędzie kątów wierzchołkowych
> wycinka powierzchni kuli
> nie
> pokrywają się z bokami kątów wierzchołkowych.

Ależ da się narysować trójkąt, tylko będziemy mieli geometrię nieeklidesową

> Jeśli na globusie narysujesz sobie trójbok to nie będzie to trójkąt.

Chodzi mi o trójkąt, przecież będzie zamknięty

> Rozumiesz dobra kobieto co znaczy słowo ŚCISŁOŚĆ? :-)

Czy nick Sakujami jest tak mylący?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Budda_Siakjamuni

8. Data: 2008-09-26 16:47:02

Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sakujami" <s...@n...gmail.to> napisał(a)
> Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ależ da się narysować trójkąt, tylko będziemy mieli geometrię nieeklidesową

Jeśli dobra kobieto narysujesz na powierzchni globusa trójbok - to nie będzie
on trójkątem, bo w tej figurze krawędzie kątów wierzchołkowych nie pokrywają
się z bokami kątów wierzchołkowych.
Czego nie rozumiesz?
Edi:)

Dlaczego SJ wierza w takie bzdury?