dlaczego boli zab?

1. Data: 2003-08-25 12:32:20

Temat: dlaczego boli zab?
Od: " " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

okolo 6 lat temmu miala leczonego zeba kanalowo. Dokladnie rok temu mialam
wymieniana plombe i przy okazji sprawdzany zab - czy wsyzstko jest w porzadku.
Wczoraj od 23 potwornie boli mnie te zab. Wlasciwie czuje okropne ciagniecie
i pulsujacy bol :( Mam obolala prawa czesc dolnej szczeki :(Co to moze byc?
Wcinam co chwilke tabletki przrciwbolowe i czekam na wizyte u denstysty. I
nie wiadomo czy mnie przyjmie :((((((((((
Powiedzicie, czy taki martwy zab moze bolec? Dodam, ze spuchnieta nie jestem,
nie ma tam zadnej ropy ani nic...
Z gory dziekuje za odpowiedz

2. Data: 2003-08-25 12:55:36

Temat: Re: dlaczego boli zab?
Od: "Adam" <s...@o...no.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:bicvkk$i3r$...@i...gazeta.pl,
Użytkownik <c...@N...gazeta.pl> zostało napisane:

> [...]
> Powiedzicie, czy taki martwy zab moze bolec? Dodam, ze spuchnieta nie
> jestem, nie ma tam zadnej ropy ani nic...

1. mogl sie zaostrzyc przewlekly stan zapalny w okolicy
okolowierzcholkowej - czasem po leczeniu kanalowym cos takiego sie robi -
przyczyny rozne. wyjscie- powtorne leczenie kanalowe

2. moze cie bolec ząb obok tego zęba, a ból promieniowac :)
wyjscie - na fotel :)

tak czy tak konczy sie na fotelu :))

ps - masz moze aktualny skan rtg tego zeba? troche by pomoglo...

--
Adam gg# 402495
_________

3. Data: 2003-08-25 18:49:20

Od: " " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam <s...@o...no.spam.pl> napisał(a):

> [...]
> Adam gg# 402495
> _________
> !!!warning: anty-spam prot. in email !!!

Dziekuje za odpowiedz:)
Wlasnie wrocilam od dentysty, diagnoza: ogromny stan zapalny. Doprowadzila do
niego osoba ktora ostatnio zakladala mi plombe :(
Dziwne tylko, ze nie bolalo mnie juz wczesniej. No ale nic. Mam zalozny
antybiotyk a oprocz tego do zazywania przez 6 dni doustnie plus plyn do
plukania i srodki przeciwbolwe. Oby pomoglo.

4. Data: 2003-09-04 21:02:18

Od: " " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

To znow ja...
Moze ktos mi poradzi ponownie.

Otoz znow moj zab sie odezwal.
przez tydzien zazywalam antybiotyki. Po 3 dniach zazywania ich bol ustapil.
Czulam sie swietnie. W poniedzialek bylam na kolejnej wizycie. Kolejne
przeswietlenie i wszystko ok. Wypelnianie kanalow. Tymczasowa plomba.
A teraz znow boli. Znow jestem na srodkach przeciwbolowych. Do tego dzis po
poludniu dopadl mnie tak potworny bol rozciagajacy sie na ucho, cala
szczenke, zaczela mi dretewiec reka.

Juz nie rozumiem co sie dzieje. Po wypelnieniu kazdego kanalu mialam robione
zdjecie i niby wszystko bylo w porzadku. Po poprzedniej infekcji ani sladu.
Wiec co sie dzieje?
Nie chce usuwac tego zeba (zal mi, i troche sie boje bo nigdy jeszcze nie
usuwalam) ale moze tak bedzie lepiej?
A jesli trzeba bedzie go usunac to co zrobic z ta dziura co zostanie??

grupa krwi
chitochrom
Roznowzrocznosc - czy da sie skorygowac?
Dziwne plamki na ... no wlasnie tam...
pytanie o "strzelajace kosci"