pytanie o "strzelajace kosci"

1. Data: 2003-08-25 11:12:24

Temat: pytanie o "strzelajace kosci"
Od: "Karolina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

pewnie wielu z Was spotkalo sie z osobami ktore "strzelaja" lub tez jak kto
woli "strzykaja" palcami dloni. Otoz ja rowniez zaliczam sie do grona tych
osob tylko ze oprocz tego moge swoje palce wyginac w roznych kierunkach bez
specjalnych oporow - tzn z oporami ale normalnie to tak raczej nie mozna.
Dodam że moje palce sa sprawne ruchowo, nie bolą mnie ani nigdy nie mialam
zadnego z nich zlamanego.

"strzelac" moge rowniez palcami u nog jak rownie kregoslupem i szyja. Jesli
chodzi o szyje to wlasciwie od dluzszego czasu staram sie tego oduczyc gdyz
boje sie uszkodzic kregi. To samo tyczy sie kregoslupa ale u mnie dziala to
juz praktycznie jak nalog gdyz moge tak robic od kiedy pamietam.

Nigdy wczesniej sie nad tym nie zastanawialam ale coraz czesciej znajomi
zwracaja mi na to uwage no i w koncu chcialabym sie dowiedziec co mi
wlasciwie jest poniewaz obawiam sie o to czy w przyszlosci nie bede z tego
powodu miala wiekszych problemow.

bardzo dziekuje za wszelkie informacje.

2. Data: 2003-08-25 13:06:28

Temat: Re: pytanie o "strzelajace kosci"
Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karolina napisał:
[..]
> bardzo dziekuje za wszelkie informacje.

mam to samo, jakis czas temu lekarz poinformowal mnie ze jest to wina
tego, ze mam za malo plynu stawowego (?) czy jakos tak
podobno niegrozne

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2003-08-25 17:27:56

Od: "db501" <d...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

"scream" <s...@...pl> wrote in message news:bid1t1$6ql$1@news.onet.pl...
> [...]
> best regards,
> scream (at)w.pl
> Why you drink and drive if you can smoke and fly?

Czy mozna zwiekszyc ilosc tego plynu stawoweg przez odpowiedna diete?

4. Data: 2003-08-25 17:34:11

Od: "Shan" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pewnie wielu z Was spotkalo sie z osobami ktore "strzelaja" lub tez jak
kto
> woli "strzykaja" palcami dloni. <ciach>

Czesc, ja tez strzykam palcami, wlasnie gdy czytalem Twojego posta to se
strzyknalem :)) Szyja takze strzykam ale nie tak glosno jak palcami ;]]
Wlacwie to jak szyja to robie to tylko ja to slysze ;] Ale tez sie nie moge
odzwyczaic, caly czas krece glowa ;]

chitochrom
efeky aparatu
olfen
nogi - siniaki, pajączki...
Czy będę mogła karmić piersią?- jest tu endokrynolog?