nogi - siniaki, pajączki...

1. Data: 2003-08-25 08:52:20

Temat: nogi - siniaki, pajączki...
Od: "El@" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
problem dotyczy mojej mamy - nie moge jej wyciagnac do lekarza, tlumaczy sie
ze nie ma czasu itd.
Mama ma 46 lat, i na nogach bardzo czesto i latwo robily jej sie siniaki,
nawet od delikatnego uderzenia. Teraz jeszcze dodatkowo od kilku lat ma
prace gdzie wlasciwie non stop jest na nogach. I zauwazylam ze oprocz tych
siniakow, zaczely jej sie robic takie pajaczki..
Czy to moze oznaczac, ze ma predyspozycje do zylakow i co jej powiedziec
zeby ja sklonic na wizyte u lekarza, albo ewentualnie jak mozna samemu temu
chociaz troche zapobiec?

--
pozdrawiam,
El@

2. Data: 2003-08-25 10:50:52

Temat: Re: nogi - siniaki, pajączki...
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jej powiedziec
> zeby ja sklonic na wizyte u lekarza, albo ewentualnie jak

Zacznij od Rutinoskorbinu (nie powinien zaszkodzić) a co do
'prowadzenia do lekarza' to jest taki stary dowcip:

Konia można zaprowadzić do rzeki - ale nikt go nie zmusi aby
pił.

Pozdrawiam
Qwax

3. Data: 2003-08-26 05:47:49

Od: "El@" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
> [...]
> 'prowadzenia do lekarza' to jest taki stary dowcip:
>
> Konia można zaprowadzić do rzeki - ale nikt go nie zmusi aby

hehe.. na szczescie mama nie jest koniem i jak jej uswiadomie problem to sie
zastosuje ;)
Nawet nie wiedzialam ze Rutinoscorbin ma takie zastosowanie - zawsze go
uzywalam w przeziebieniach... Ale wlasnie wyczytalam na necie, ze "rutyna
uszczelnia naczynia wlosowate, zapobiega krwawieniom, zyakom..."
Dzieki za rade.
--
pozdrawiam,
El@

Czy będę mogła karmić piersią?- jest tu endokrynolog?
PROPOZYCJA:pl.soc.dzieci .rowne-szanse
Laserowa korekcja wad wzroku - warto ?
zabiegi rozne takie
Biały nalot na języku