Biały nalot na języku

1. Data: 2003-08-24 20:56:13

Temat: Biały nalot na języku
Od: "Redi" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Co to może być i jaka jest tego przyczyna. Czytałem archiwum i na afty to mi
raczej nie wygląda, nie jest bolesne. Można to zdrapać paznokciem, brzydko
pachnie, czasem jest tego więcej a czasem mniej. Może to jakaś grzybica, ale
skąd by się to u mnie miało wziąść...? Jedyne co mi się nasuwa na myśl to
to, że moja partnerka walczy z grzybicą pochwy no i zanim poszła do lekarza
i się dowiedziała o tej niemiłej przypadłości często uprawialiśmy miłość
francuską i może od niej się czymś zaraziłem....Słyszałem też coś o
obniżonej odporności i że to wtedy mogą się pojawiać takie paskudztwa. Jakie
są jeszcze inne objawy obniżonej odporności?

pozdawiam
Radek

2. Data: 2003-08-25 09:30:48

Temat: Re: Biały nalot na języku
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redi" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> raczej nie wygląda, nie jest bolesne. Można to zdrapać
paznokciem, brzydko
> pachnie, czasem jest tego więcej a czasem mniej.

Dawniej po wyglądzie języka lekarze rozpoznawali setki
chorób i dolegliwości - nie tylko jelitowych - dzisiaj ta
sztuka zanikła (po co myśleć - dać skierowanie na badania to
może coś wykażą - a jak nie wykażą to tym gorzej dla
pacjenta) ;-)))

Pozdrawiam
Qwax

degeneracja siatkówki oka