Czy będę mogła karmić piersią?- jest tu endokrynolog?

1. Data: 2003-08-25 08:26:47

Temat: Czy będę mogła karmić piersią?- jest tu endokrynolog?
Od: "Znajdzicha" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam coraz więcej obaw i nie wiem czy będę mogła to robić. Mój endokrynolog
nie widzi problemu, ale szczerze powiedziawszy nie ufam mu. Mam
niedoczynność tarczycy, od ponad 10 lat biore leki, obecnie jestem w 39
tygodniu ciąży i biorę Euthyrox 187,5. Wiem oczywiście, że dziecko może być
"narażone" na niedoczynnośc tarczycy, tym bardziej, że stwierdzono u mnie
przeciwciała tarczycowe. Podobno niektóre z nich mogą przenikac przez
łożysko i atakować tarczyce dziecka :(, ale co z karmieniem piersią? czy
tych przeciwciał nie ma czasem w mleku matki również?, a jeżeli tak, to czy
będę mogła karmić piersią?
Bardzo proszę o odpowiedź, bo nie wiem zupełnie co robić, pozdrawiam