efeky aparatu

1. Data: 2003-08-25 09:58:07

Temat: efeky aparatu
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
od ok1,5 roku nosze aparat ortodontyczny,poprawa zgryzu jest bardzo duża z
czego jestem zadowolona.ortodonta stwierdził ze za ok 2 miesiące bedziemy
sciągać aparat chociaz efekt nie jest osiągnięty w 100 %,nie mam zachowanej
symetri zgryzu czyli górne zęby niesą idealnie na środku .
nie wiem czy zostawić tak jak jest czy pójśc do innego na konsultacje.
co radzicie?
pozdrawiam
paula

2. Data: 2003-08-26 10:18:27

Temat: Re: efeky aparatu
Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
zachowanej
> symetri zgryzu czyli górne zęby niesą idealnie na środku .

sam nosze aparat juz 3 lata i tez mam niesymetrycznie srodek miedzy
jedynkami u gorze jednak jest to praktycznie niezauwazalne. Na dodatek nie
wyrosla mi nigdy lewa gorna czworka (brak zawiazka).
O ile wiem zeby wyrownac srodek zaklada sie gumki pomiedzy wystajace haczyki
na dolnej 3-ce i gornej 7-ce i odwrotnie. Trzeba tez czasami usuwac niektore
4-ki lub 5-ki aby wyrownac.
Ja na szczescie nie musialem pozbywac sie zebow a przerwa miedzy brakujaca 4
i 5 zostala zlikwidowana ligaturka. Ja bym za szybko nie sciagal tego.

3. Data: 2003-08-26 12:48:23

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

ja musiałam pozbyc sie 4 zebów :2 na górze i 2 na dole.
zakładam gumki nawet 2 ,ale jak narazie nic sie nie dzieje,nie wiem moze to
za krótko.
poza tym zakładam je tylko na noc ,wiem powinnam je nosic cały czas ale nie
moge ,nie daje rady.
poczekam moze cos drgnie .
pozdrawiam
paula

Użytkownik "Doxent" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
4
> i 5 zostala zlikwidowana ligaturka. Ja bym za szybko nie sciagal tego.

olfen
nogi - siniaki, pajączki...
Czy będę mogła karmić piersią?- jest tu endokrynolog?
PROPOZYCJA:pl.soc.dzieci .rowne-szanse
Laserowa korekcja wad wzroku - warto ?