Dziwne plamki na ... no wlasnie tam...

1. Data: 2003-08-25 11:35:02

Temat: Dziwne plamki na ... no wlasnie tam...
Od: "powazna sprawa" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Mam problem dosc spory, poniewaz od kilku miesiecy probuje zwalczyc
pojawiajace sie czerwone plamki (troche swedza czsami) na... moim członku a
konkretnie na jego główce (żołędzi ?)
Na poczatku sadzilem iz moze to byc potowka, ale odpadlo - nie pomogl
nawet Clotrimazol.
Zeby bylo jasne - utrzymuje stala higiene za pomoca mycia plynem do -
higieny ;-)

Jeden lekarz "niestety troche zaocznie - moj błąd" - przepisal mi
Ketokonazol,
wzialem go przez 10 dni cale opakowanie. niby pomogło, a jednak po 2 dniach
znow to samo. W jedem miejscu pod skorą mam tez leciutkie zgrubienie,
tak jakby byl tam osrodek calego tego zamieszania.

Dziwna sprawa, dosc krepujaca, nawet na internet, jednak moze macie jakas
koncepcję?
Lub moze znacie dobrego Androloga w Poznaniu ?

Pozdrawiam
Paweł

2. Data: 2003-08-28 08:58:17

Temat: Re: Dziwne plamki na ... no wlasnie tam...
Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "powazna sprawa" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Lub moze znacie dobrego Androloga w Poznaniu ?

Androlog Ci nie potrzebny.......
Wystarczy dermatolog - wenerolog....
--
Jola