Re: dlaczego faceci nie golą nóg

From: "Ania Lipek" <a...@p...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: dlaczego faceci nie golą nóg
Date: Mon, 6 Nov 2000 15:56:08 +0100

> Wydaje mi sie, ze to wlasnie roznice, a nie podobienstwa sprawiaja
> atrakcyjnosc plci przeciwnej. Lubisz facetow z ogolonymi nogami, dlugimi
> wlosami i o kobiecych ruchach?:))

Ja lubie ;-). A moze niektorym kobietom wlasnie bardziej podobaja sie
ogolone nogi u chlopisk? Jakos mezczyzni burza sie jak widza, ze dziewczyna
ma zarosniete szkity, wiec dlaczego kobiety musza tolerowac jak chlop jest
owlosiony?
A ja wiem dlaczego faceci nie gola nog, dlatego, ze chlopy nie lubia dbac o
siebie, to panie musza sie nimi zajmowac jak malymi dziecmi. Dlatego gdy
kobieta urodzi malucha, to faceci sa tacy zazdrosni. Jesli, wiec droga zuzo
masz chlopa, to sama musisz sie o niego zatroszczyc, on jest za glupi na to,
aby sie soba samemu zajac. Faceci to kaleki zyciowe przystosowane wylacznie
do picia piwa, uprawiania seksu i pracowania.
---
Ania Lipek
a...@p...com
a...@g...pl

Sraj tak, aby kazde gowno wprawialo cie w zachwyt.