Re: dlaczego faceci nie golą nóg

From: Michal <m...@t...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: dlaczego faceci nie golą nóg
Date: Mon, 06 Nov 2000 18:16:28 +0100

zuza wrote:

>[...] czy nie uwazacie ze
> jest to sterowane przez firmy kosmetyczne w celu wykreowania popytu na wosk do
depilacji,
> kremy do depilacji, maszynki do depilacji i.t.p.

Pewnie troche tak, ale jak sadze podloze takiego postepowania lezy
glebiej. Chce powiedziec, ze skads to sie bierze, przeciez reklama nie
moze nam narzucic naszych upodoban (w ogolnym zalozeniu); jest wrecz
odwrotnie - to nasze upodobania kreuja reklame. Nikt mi nie moze wmowic,
ze musi mi sie podobac kobieta z wlosami na piersiach:))) To reklama
wyjdzie z pomyslem dopasowanym do moich upodoban i tym mnie skusi do
kupna produktu - tak jak "koniecznosc" depilowania 12 letnich
dziewczecych nog:)) kusi dziewczyny do kupna urzadzen, zeby bardziej sie
podobac facetom (tzn chlopczykom). Oni przeciez lubia gladkie nozki.
Sadze ze taki jest tok rozumowania i stad ta cala "moda".

> pewien 18-letni chlopak ( poeta) napisal mi kiedys ze nie moze sie umowic ze swoja
16-letnia
> kolezanka bo ta ma OBRZYDLIWIE nieogolone nogi

No wlasnie, najwidoczniej wiekszosc facetow woli gladkie nogi. Ja na
przyklad wole gladkie:). Moze sie myle, ale to wydaje mi sie najbardziej
prawdopodobne wyjasnienie.

Verset