dlaczego lekarze bazgrola tak na receptach...

11. Data: 2004-04-20 20:20:34

Temat: Re: dlaczego lekarze bazgrola tak na receptach...
Od: "Grażyna Ł." <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja z całą moją rodziną przeniosłam sie do pięknej nowej przychodni, gdzie
do lekarza rodzinnego nie czeka się godzinami w kolejce, a recepty są
drukowane na drukarce. Przychodnia znajduje sie w 20-to tysięcznym
miasteczku w wielkopolsce. Mam nadzieję, że takich przychodni znajdzie się w
naszym kraju więcej.

Pozdrawiam
Grażyna

12. Data: 2004-04-20 20:29:13

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c63rj7$slf$...@n...onet.pl,
FeLicja <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT>:

> Powaznie? Jestem zaskoczona, bo mieszkam wlasnie w USA i dwa lata
> temu dostalam recznie wypisana (po lekarzach sie zbyt czesto nie
> szwedam, wiec i doswiadczen niewiele). Niedawno skierowanie do
> innego lekarza i drugie na badania tez dostalam wypisane recznie.
> Kasia

Tak to padlem ofiarą tego, przed czym zawsze przestrzegam: USA jest duzym
krajem i roznie bywa. Moze jestes na glebokim poludniu ;)

Moje doswiadczenia sa z Michigan.

--
Robert

13. Data: 2004-04-20 20:29:57

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c63vg7$9rl$...@n...news.tpi.pl,
pestifer <p...@C...fm>:

> bo jestes praktykiem a RobertSA marzy, ze moze niedlugo sam bedzie
> mogl wydrukowac jakas recepte ale musi najpierw skonczyc studia

:)
Ale chyba sie nie doczekam, to moze bede musial sie nauczyc pisac ;)

--
Robert

14. Data: 2004-04-20 20:30:47

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c640o3$qu2$...@a...news.tpi.pl,
Grażyna Ł. <l...@p...onet.pl>:
> [...]
> tysięcznym miasteczku w wielkopolsce. Mam nadzieję, że takich
> przychodni znajdzie się w naszym kraju więcej.

wielkopolska jest dosc cywilizowana kraina ;)

15. Data: 2004-04-20 20:31:37

Od: "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> szukaj wiadomości tego autora

RobertSA wrote:
> Tak to padlem ofiarą tego, przed czym zawsze przestrzegam: USA jest
> duzym krajem i roznie bywa. Moze jestes na glebokim poludniu ;)

No wlasnie, kraj malutki nie jest ;-)

> Moje doswiadczenia sa z Michigan.

Moje z polnocno wschodniej czesci kraju.
Kasia

16. Data: 2004-04-20 20:32:12

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c641a0$515$...@i...gazeta.pl,
FeLicja <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT>:

> Moje z polnocno wschodniej czesci kraju.

Krece glowa w szoku :)

--
Robert

17. Data: 2004-04-20 20:32:59

Od: "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> szukaj wiadomości tego autora

RobertSA wrote:
> c63vg7$9rl$...@n...news.tpi.pl,

> :)
> Ale chyba sie nie doczekam, to moze bede musial sie nauczyc pisac ;)

A tak przy okazji - czy lekarze nie patrza na wypisywanie recept
wlasnorecznie jako tradycje od lat?
Kasia

18. Data: 2004-04-20 20:33:44

Od: "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> szukaj wiadomości tego autora

RobertSA wrote:
> c641a0$515$...@i...gazeta.pl,

> Krece glowa w szoku :)

No ja tez ;-))
Kasia

19. Data: 2004-04-20 21:12:19

Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ci co bazgrolą wszędzie to i na receptach bazgrolą. Ci co wyraźnie piszą,
czynią to w każdym miejscu.
A tak całkiem serio to pod koniec dnia pracy, kiedy lekarz poważnie się
zastanawia, jak się nazywa, może się zdarzyc pismo mniej wyraźne niż
rankiem, ale jest to jedyne usprawiedliwienie bazgrania - zamęczenie pracą.
Ja, mimo wielu lat pracy w zawodzie, piszę wyraźnie, a recepty wypisuję ze
szczególną ostrożnością. Mam jednak świadomość pozostawania w mniejszości.

ela
ps. zdarza się,że nawet wyraźnie wypisaną receptę aptekarz źle zrealizuje
ale wtedy wobec nadzoru farmaceutycznego nijakiego argumentu nie ma i naganę
ma bankowo

20. Data: 2004-04-20 21:19:14

Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps. zdarza się,że nawet wyraźnie wypisaną receptę aptekarz źle zrealizuje
> ale wtedy wobec nadzoru farmaceutycznego nijakiego argumentu nie ma i
naganę
> ma bankowo

Owszem zdarza się i to - jesteśmy tylko ludźmi. Jednak nikt nie będzie się
bawił w grafologa przy okienku i rozczytywał - ryzykując naganę przez
pisownię lekarza....

pzdr
LN

podwyższona echogeniczność