dlaczego lekarze nie lubia "sprawdzac" innych lekarzy?

41. Data: 2006-01-10 10:28:56

Temat: Re: dlaczego lekarze nie lubia "sprawdzac" innych lekarzy?
Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gburek" <z...@z...net.pl_Bez_spamu_prosze> napisał w
wiadomości news:dpmn7t$60m$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Agnes" <s...@t...pl> napisał
Mało

> Dolegliwosci zoladkowe to efekt przedawkowania leku (lekarz powinien
> wiedziec co zapisuje!) ale to co napisalas pozniej to juz nerwica badz
> histeria wylacznie z Twej strony.

Po tym co zaszło (przedawkowanie) sporo naczytałam sie o erytromycynie.
Pani Doktor znalazła w książce bardzo dobry lek, bo działał skutecznie.
Dopiero w chwili pojawienia się objawów przedawkowania okazało się
że szkoda, że nie doczytała do końca opisu stosowania lekarstwa.

Niestety po przedawkowaniu nastąpiły jakieś zmiany, ale większość
lekarzy, których pytałam co mogło zostac uszkodzone teiwrdziła, że nic.
Dopiero ostatnio "moja" Pani doktór stwierdziła, że objawy, które
opisałam kojarzą jej się z problemami z tarczycą. Będę musiała się
przebadać pod tym kątem. Może miała rację.

Agnes