Re: dlaczego małe dziewczynki

Data: 2010-02-21 19:47:31
Temat: Re: dlaczego małe dziewczynki
Od: XL <i...@g...pl>

Dnia Sun, 21 Feb 2010 20:33:55 +0100, medea napisał(a):

> Wcześniej pisałaś, że musisz oczy ludziom (rodzicom) otwierać, żeby nie
> było takich sytuacji, jaka zdarzyła się w chórze chłopięcym. A tutaj
> jednak wychodzi, że oczy tamci mieli szeroko otwarte od samego początku.

Czy ja po łacinie piszę, czy po marsjańsku? - ok, inaczej: szeroko
zamknięte mieli do końca, bo nawet kiedy się wydało i już były postawione
zarzuty, nie wierzyli (bo nie chcieli), że ich dzieci były molestowane
przez wujka Wojtka.
Rozumiesz już?

> BTW stawiamy przecinek przed "pomimo że". Już nie pierwszy raz widzę ten
> błąd u Ciebie, więc to chyba nie przypadek.

Oczywiście, że nie przypadek - po prostu uważam tak jak mnie uczono, że
przed "że" pisze się przecinek. I tak będę pisała.

PS. Przy okazji - dla Twej koleżanki-ortografki Aichy:
"Linuksa, Linuxa
Firefoksie, Firefoxie Wyrazy zakończone w mianowniku na "x" w przypadkach
zależnych można zapisywać dwojako: zachowując "x", albo zamieniając je na
"ks"[14]. W mianowniku pozostawiamy oryginalną nazwę własną z "x", czyli:
Linux, Firefox."
--

Ikselka.