dlaczego mi tu jeszcze nikt nie pomógł?

1. Data: 2000-01-23 12:28:41

Temat: dlaczego mi tu jeszcze nikt nie pomógł?
Od: "Marta" <m...@a...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam przepisu na wegetariańskie ciasto i chyba nikt nie zna...

Marta

1. Data: 2000-01-23 12:34:46

Temat: Re: dlaczego mi tu jeszcze nikt nie pomógł?
Od: r...@r...net (Robert Maron) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 Jan 2000 13:28:41 +0100, Marta <m...@a...put.poznan.pl> wrote:
: Szukam przepisu na wegetariańskie ciasto i chyba nikt nie zna...

a co to jest wegetarianskie ciasto?
czy chodzi Ci o ciasto bez mleka? bez masla? bez jajek?

czy po prostu bez miesa? (jesli tak, to odsiej porzadnie make;
no i nie rob akurat kruchych ciasteczek ze skwarkami - jedyny znany mi
przepis na ciasto z miesem...)

robert
--
r...@r...net http://www.robmar.net/

1. Data: 2000-01-23 12:52:04

Temat: Odp: dlaczego mi tu jeszcze nikt nie pomógł?
Od: "Marta" <m...@a...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi o takie z nasionami i orzeszkami, i nie z pszennej mąki!

1. Data: 2000-01-23 13:54:00

Temat: Re: Odp: dlaczego mi tu jeszcze nikt nie pomógł?
Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@f...cgs.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 Jan 2000, Marta wrote:

> Chodzi o takie z nasionami i orzeszkami, i nie z pszennej mąki!

Pszenna mąka jest niewegetariańska? :-o

Zuzanka
--
jgs A Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak ..... z...@v...com.pl
__/_\__ http://muzeum.topnet.pl/ - Muzeum Rzeczy Nieistniejących

1. Data: 2000-01-24 05:40:03

Temat: Re: Re: Odp: dlaczego mi tu jeszcze nikt nie pomógł?
Od: l...@i...waw.pl (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 Jan 2000 14:54:00 +0100, Malgorzata Krzyzaniak
<z...@f...cgs.pl> wrote:

> Pszenna mąka jest niewegetariańska? :-o

To zalezy z ktorego mlyna - czasem bywa z mieskiem...

--
Darek

1. Data: 2000-01-24 13:35:53

Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Krzyzaniak napisał(a):

> Pszenna mąka jest niewegetariańska? :-o
>
> Zuzanka

Jak się jeszcze dowiemy, że także niekoszerna, to nie wiem, co będzie...
;))))))

Joasia

1. Data: 2000-01-24 13:56:37

Od: Ewa Pawelec <e...@g...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> wrote:

> Jak się jeszcze dowiemy, że także niekoszerna, to nie wiem, co będzie...

Hmm, jak z wołkiem zbożowym to na pewno niewegetariańska, a chyba także i
niekoszerna :)))

EwaP
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

1. Data: 2000-01-24 14:33:56

Od: "Andrzej Bienias" <a...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta <m...@a...put.poznan.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:86eru0$aqb$...@m...amu.edu.pl...

> Szukam przepisu na wegetariańskie ciasto i chyba nikt nie zna...

Zapytaj na pl.soc.wegetarianizm. W teorii nie ma tam
przepisow, ale raz na jakis czas...

> Marta

Pozdrawiam,
Andrzej

1. Data: 2000-01-24 15:04:19

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@f...cgs.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Jan 2000, Ewa Pawelec wrote:

> Hmm, jak z wołkiem zbożowym to na pewno niewegetariańska, a chyba także i
> niekoszerna :)))

Chyba że wołeczek odpowiednio sprawiony :->

Zuzanka

--
\ ^_ Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak ..... z...@v...com.pl
) ( =)= http://www.venco.com.pl/~zuzanka/

1. Data: 2000-01-26 10:01:40

Od: "scapol" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MARTO!DLACZEDO NIE UDAŁĄŚ SIĘ DO GRUPY WEGE????

test
Prosze o propozycje kolacji dla dwojga !!!
Jak usmażyć stek ?
nalesniki
Pletwa rekina.