dlaczego moglem zdradzic zone?

71. Data: 2010-05-15 15:03:22

Temat: Re: dlaczego moglem zdradzic zone?
Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger pisze:

> Nawzajem.

> I co, chcesz o tym teraz tutaj publicznie rozmawiać?!

> No właśnie się dziwię czego wydaje Ci się że się dowiadujesz na grupie
> dyskusyjnej od jakiegoś kolesia o nicku malkontent.
> Zdystansuj się od netu, Magda.
> To nie miejsce ani czas na prywatne porachunki.

Widzę, że zaczynasz się rozkręcać.
To nic osobistego, ale chyba przyda ci się odrobinka
prywatności z twoją tutejszą damą ;-)
Więc tak dla przyzwoitości:
- plonk.

72. Data: 2010-05-15 15:03:52

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdulińska" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> buuuaaahhhhhaaaaahhhhhhhhaaaaaaa
> dobre ;)
>
> czterech żon i czterdziestu kochanek
> a wokół 160 służących......

no i jak teraz spełnić jego życzenie: Panslav i 4 teściowe:-)

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

73. Data: 2010-05-15 15:06:25

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Sorry, ze sie wtrącę Magda, ale STranger ma racje. Nie róbcie ze
swoich intymnych spraw widowiska dla hienek usenetu, potem oboje
będziecie tego żałować.
Mogą paść np. nie odwracalne słowa -- po co Ci to. Omówcie sprawy na
priv, zanim emocje zajda za daleko.

iza

74. Data: 2010-05-15 15:06:58

Od: STranger <p...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-15 15:33, malkontent pisze:

> Użytkownik "Magdulińska" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> dowodów nie będzie - zresztą w sieci
> nic nigdy nie jest pewne :-))

Jedno jest pewne. Prowokator jesteś.

> Ale na zasadzie uderz w stół
> - to odezwa jest nader wymowna :-))

Jeżeli tym uderzeniem w stół jest twoja bzdurna odzywka do Konrada:
"bo , stranger , jej nie kochałeś "
to faktycznie nożycami odzywającymi się są moje słowa:
- Gówno wiesz na nasz temat a się odzywasz!

Konrad nie ma nic ze mną wspólnego, poza tym że też jest z Wielkopolski.

--
STranger

75. Data: 2010-05-15 15:16:07

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <4bee9118$0$2604$65785112@news.neostrada.pl>, magda_m_1976
@o2.pl says...

> Bo jesteś niedojrzały złamas, sadysta, egoista, kłamca, oszust,
> szowinista, dupek.
> Bierz swoje zabawki i spadaj do żłobka - bo jesteś na etapie zasrańca.

Mały wykład. ;>

Zasada nr 1 - grupa dysakusyjna różni się tym od
strzelnicy/polowania/zbierania grzybów, że jednostka pisząca jest
świadoma i chce pisać, ale oznacza to również, że jest gotowa na ostrzał
[chyba, że jest nienormalna ;>];

Zasada nr 2 - skoro jednostka pisząca jest gotowa na ostrzał [w
większości przypadków], to oznacza, że poczucie winy ma już wpojone.
Pisze [ta jednostka ;>], mimo że wie, albo wręcz dlatego, że zostanie
skopana. Osobiście jestem przeciw spełnianiu niewyartykułowanych próśb
piszących. ;> Napisał, oczekuje potępienia, to niech się trochę pomęczy
z akceptacją. :) Tak za karę, że próbuje manipulować. ;>

Z drugiej strony co to za wysiłek obrzucić kogoś epitetami? Ok. Czasami
to jest wysiłek, ale ten też trzeba trzymać w ryzach. Tak dla zasady.
Własnej!

Skoro więc piszący oczekuje potępienia, to jaką wartość ma twój post?
Żadnej. Nie wnosisz nic nowego, nie powodujesz żadnej zmiany. Jedyną
wartością Twojego postu jest Twoja samoocena [nie zgadzasz się/zgadzasz
się z tym co napisałaś] albo ocena otoczenia. Pierdolić własną samoocenę
i ocenę otoczenia. ;> Nie piszesz dla siebie i otoczenia, ale dla
"kogoś".

Podsumowując - passe. Nie napisałaś nic, czego nie oczekiwałby rozmówca,
sanej jednocześnie się odkrywając. ;>

Pozdrawiam
Flyer

76. Data: 2010-05-15 15:25:22

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message

> Użytkownik "Magdulińska" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> no i jak teraz spełnić jego życzenie: Panslav i 4 teściowe:-)

Co z ciebie za mużczina, trzeba dać im pracę, wszystkim babom bez pracy
odbija.

77. Data: 2010-05-15 16:22:23

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "STranger" <p...@b...ru> napisał w wiadomości
> [...]
..

> Jeżeli tym uderzeniem w stół jest twoja bzdurna odzywka do Konrada:
> "bo , stranger , jej nie kochałeś "

" bo , nieznajomy , jej nie kochałeś "

może to bzdura - ale ja podtrzymuje swoje zdanie

jak sobie bierzesz nik ,któy ma
inne znaczenia to się musisz liczyć
z efektami ubocznymi

> to faktycznie nożycami odzywającymi się są moje słowa:
> - Gówno wiesz na nasz temat a się odzywasz!

ja sie na wasz temat nawet słowem nie odezwałem

> Konrad nie ma nic ze mną wspólnego, poza tym że też jest z Wielkopolski.

możliwe - w sieci nie ma pewności

78. Data: 2010-05-15 16:24:03

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-15 17:06, Izabela pisze:
> [...]
> będziecie tego żałować.
> Mogą paść np. nie odwracalne słowa -- po co Ci to. Omówcie sprawy na

co racja- to racja

79. Data: 2010-05-15 16:24:27

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-15 16:43, Panslavista pisze:

> Przyjedź z moim dzieckiem a będziesz moja i jedyna, co więcej, Ciebie już
> nie zdradzę.

spierdalaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!

80. Data: 2010-05-15 16:25:06

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przyjedź z moim dzieckiem a będziesz moja i jedyna, co więcej, Ciebie już
> nie zdradzę.

Kurwa mać?!
Jakim Twoim dzieckiem?!
Pojechało Cię dokumentnie!!!