Re: dlaczego nie box? (długie)

Data: 2002-11-16 22:55:30
Temat: Re: dlaczego nie box? (długie)
Od: "Dran" <d...@o...pl>

Użytkownik "Bobo" <a...@a...com> napisał w wiadomości
news:ar2smj$fd0$1@news2.tpi.pl...

Witam

> Spiesze z odpowiedzia Bjj - Brasilian Jiu Jitsu, styl zabojczo skuteczny,
> zawojowal i podbil klatki i ringi, jezeli chcesz przykladowo umiec sie
> obronic przed gwaltem itp jest to wymarzony styl dla Ciebie.

Podejrzewam ze trenujesz bjj :) Fakt, styl bardzo skuteczny, jeden z
najlepszych i na pewno bardzo dobry dla kobiety... Co do tych walk w
klatkach, to jednak troche sie zmienia ostatnio... Najbardziej skuteczna
okazala sie bodajrze kombinacja bjj+thai boxing (wiem wiem, nie powinienem
tego pisac w tym watku... ;) Po prostu zaden styl w czystej formie nie
bedzie nigdy nie do pokonania. Poza tym, wiele zalezy od czlowieka ktory to
trenuje chyba :)
Zgadzam sie tez, ze Ula moglaby obejrzec sobie takie filmiki. Jesli ma stale
lacze, to polecam www.sherdog.com jest troche kilku minutowych filmikow z
walk w klatkach, rozne style, ciekawe akcje, no i mozna zobaczyc jakby to
mniej wiecej wygladalo na ulicy... Moze odechce jej sie thai boxingu :)

Pozdrawiam
Dran