Re: dlaczego nie box? (długie)

1. Data: 2002-11-14 13:40:45

Temat: Re: dlaczego nie box? (długie)
Od: miiiimM <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

ula.p napisał(a):

> Mam zamiar zapisac sie z bratem na treningi Thai Boxingu,
> poinformowałam o tym pomysle lubego i tutaj mi kopara na ziemi
> wyladowała...spotakałam sie z takim oporem jak nigdy:->>>
> Wynajdywał tysiace powodów, byleby mnie tylko zniechecic.

Może się boi że kiedyś Mu przywalisz... będziesz na nim trenować...;-((

a tak na poważnie
Wielu mężczyzn uważa za swój ideał dziewczyne/kobiete jako osóbke
delikatną, drobniutką, którą należy chronić, bronić, opiekowań się
nią...
a nie "herszt -Heros kobiete" - napakowaną jak Arnold S,
gdzieś gubi się kobiecość chyba- przynajmiej dla mnie - może dla niego
także??

mi boks kojarzy się oczywiście z panem Gołotą, (ciekawe dlaczego
ostatnio coraz bardziej się jąka...???)
i takim drugim jak On ma na nazwisko na A- na olimpiadzie,
sparaliżowany
z horobą Parkinsona zapalał znicz...

są przecież inne sporty szczególnie dla kobiet... gdzie nie leje się
krew, nie ma siniaków, takich urazów.... a jest rywalizacja.
--
pozdrowionko
miiiimM

<<Lepsze wypiera dobre, a potem jest wypierane przez najgorsze>>

1. Data: 2002-11-15 02:19:45

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

miiiimM <m...@h...pl> writes:

[..]
> [...]
> a nie "herszt -Heros kobiete" - napakowaną jak Arnold S,
> gdzieś gubi się kobiecość chyba- przynajmiej dla mnie - może dla niego

o rany. nie mylic kobiet, ktore umieja sie bic z kulturystkami.

popatrz na taka Michelle Yeoh (ta co grala w crouching tiger, hidden
dragon) - toz to malutkie, chudziutkie, mordke ma mila i kobieca... a
jak huknie :)))

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

Re: dlaczego nie box? (długie)
rzucanie palenia
koszmary senne
Wszystko w zyciu do nas wraca
Elementy składowe i budowa portretu pamięciowego.