dlaczego nie chudne?

1. Data: 2008-09-18 07:12:59

Temat: dlaczego nie chudne?
Od: "imi" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam i nie miałam problemów z nadwagą. Jadłam w miarę rozsądnie, waga
utrzymywała się cały czas na tym samym poziomie, oscylując wokół 59kg.
Ostatnio, przybyło mi 2kg. Postanowiłam więc zrzucić te 2kg a dodatkowo 4,
tak by wazyć 55kg. Z racje braku problemów wagowych, doszłam do wniosku, że
nie będę przechodzić na jakąs dietę ze strachu przed efektem jojo itp.
Ograniczyłam więc węglowodany, zrezygnowałam całkiem z białego pieczywa,
ryżu, ziemniaków, makaraonu. W dużej mierze ograniczyłam słodycze.
Postawiłam głównie na ruch - staram się wykonywać conajmniej 30min ćwiczeń
codziennie, głównie rower stacjonarny, kółko hula hop, DDR. I tak już od
miesiaca albo i dłużej. A waga ani drgnie. Nie mogę wrócić do 59kg, nie
mówiąc już o tych dodatkowych 4.
Poradzcie, co robić.

2. Data: 2008-09-18 09:28:27

Temat: Re: dlaczego nie chudne?
Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "imi" <b...@a...pl> napisał

> Postawiłam głównie na ruch - staram się wykonywać conajmniej 30min
> ćwiczeń codziennie, głównie rower stacjonarny, kółko hula hop, DDR. I tak
> już od miesiaca albo i dłużej. A waga ani drgnie.

A jak to wyglada w lustrze? Wizualnie Ci nic nie ubyło?

Protz

3. Data: 2008-09-18 09:42:54

Od: "imi" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Protz" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "imi" <b...@a...pl> napisał

> A jak to wyglada w lustrze? Wizualnie Ci nic nie ubyło?

No właśnie nic. Cm tez niż. Zacznę od dziś jakieś ćwiczenia kształtujące
mięśnie, bo póki co aerobowo bardziej było. Mimo wszystko, byłam pewna, że
modyfikując w powyższy sposób dietę i wprowadzając jakilokwiek wysiłek
fizyczny, waga powinna ruszyć w dół, choć te 2 nadmiarowe kg.

cholesterol a dieta optymalna
TVN Uwaga tym razem o mleku i nabiale.
Skrajne zmęczenie i wyczerpanie po jedzeniu (rano + po południu)
O hipermarketowym (tanim) chlebie
jak zarabiac dobra kase