dlaczego nie pamiętam snów??

1. Data: 2002-08-26 15:56:09

Temat: dlaczego nie pamiętam snów??
Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Przeczytałam już w wielu książkach, że śnimy za każdym razem, nie ma nocy bez
snu... Dawniej pamiętałam swoje sny, wiedziałam, że coś mi się przyśniło. Od
dłuższego czasu (jakieś 8 miesięcy) nie pamiętam żadnego, nawet zaraz po
przebudzeniu... Zdarzył się tylko jeden wyjątek, kiedy to przyśniła mi się
pewna "tragedia" konkretnej osoby, która na drugi dzień rozpoczęła faktycznie
zmagania z tym, co było we śnie. Trochę mnie to zaniepokoiło, nawet bardzo...
Na szczęście wszystko skończyło się dobrze.
Jestem jednak ciekawa czy ktoś może udzielić mi odpowiedzi na moje pytania. Czy
możliwe jest hmm... "przeczucie" albo raczej wyśnienie czegoś, co faktycznie
się wydarzy?? I drugie - dlaczego po przebudzeniu mam kompletną pustkę i nigdy
nie pamiętam snów? Nie chodzi nawet o ich dokładną treść, przebieg, ale o
świadomość, że dzisiaj coś mi się śniło...
Jeśli ktoś spotkał się z taką tematyką i wie jak to wszystko działa,
ewentualnie ma jakieś ciekawe linki, to będę wdzięczna jeśli się tą wiedzą
podzieli...

1. Data: 2002-08-27 06:55:00

Temat: Re: dlaczego nie pamiętam snów??
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Hm, a nie zmieniłaś sobie czasem ustawienia łóżka?
Słyszałam - to taka mądrość ludowa zapewne, ale u mnie sie sprawdza - że sen
się zapomina, gdy spojrzy się po przebudzeniu w okno.
Sprawdź u siebie : )

Pozdrawiam
kohol
****************
http://kohol.blog.pl

1. Data: 2002-08-27 07:24:09

Od: "khy" <c...@t...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

a jak już ustawisz łóżko tak jak trzeba to przed snem powiedz sobie, ze
chcesz zapamiętać wszystko co Ci się przyśni, a tuż po przebudzeniu postaraj
się wszystko co Ci się przyśniło zapisywać.
Motywem z zapamiętywaniem snów, albo świadomymi snami, albo
kontrolowaniem tego co się w nich wyprawia zajmują się rózne rózniste kursy
samouzdrawiania, ćwiczenia z podświadomościa itp. Najbardziej popularna jest
chyba metoda Silvy.

1. Data: 2002-08-27 08:59:54

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Słyszałam - to taka mądrość ludowa zapewne, ale u mnie sie sprawdza - że sen
> się zapomina, gdy spojrzy się po przebudzeniu w okno.

hmmm... taka możliwość odpada, nie zmieniałam, a po przebudzeniu patrzę w inną
stronę... Ale dzięki za sugestię

1. Data: 2002-08-27 09:01:23

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> samouzdrawiania, ćwiczenia z podświadomościa itp. Najbardziej popularna jest

Witam!!
A czy możesz coś więcej nadmienić o tej metodzie? Jestem bardzo zaciekawiona. Z
góry dziękuję.
J.

1. Data: 2002-08-27 11:10:47

Od: "kiler" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sen
> się zapomina, gdy spojrzy się po przebudzeniu w okno.

a dlaczego sie zapomina
nie wiem jak to wytlumaczyc ale sproboje
gdy popatrzysz w okno zaczynasz analizowac jaka jest pogoda itd.
wlaczasz w ten sposob swiadomosc
sny powstaja gdy umysl swiadomy jest wylaczony(u normalnego czlowieka)
dlatego umysl swiadomy nie jest swiadomy ze snil i nie pamieta sie normalnie
snow :)
aby przypomniec sobie sny najlepiej polezec jeszcze chwile po przebudzeniu
(wtedy swiadomosc jeszcze nie jest rozbudzona) i sprobowac przypomniec sobie
sny
dobrze jest chodzic spac o stalej porze i wyrobic sobie nawyk wstawania bez
budzika
poniewaz budzik wyrywa czlowieka ze snu gwaltownie i rozbudza swiadomosc i
juz wtedy napewno sobie nie przypomnimy snow

to tyle
troche to zagmatwalem
ale w moim przypadku dziala

>hmmm... taka możliwość odpada, nie zmieniałam, a po przebudzeniu patrzę w
inną
>stronę... Ale dzięki za sugestię

tak jak pisalem jak sie przebudzisz to polez jeszcze chwile i sproboj sobie
przypomniec sny
nie mysl o niczym innym tylko staraj sie przypomniec

jesli ci chodzi o slilve to poszukaj na kippin , jest tam kilka ksiazek jego
autorstwa
na temat snow w internecie jest bardzo duzo rzeczy tylko troche poszperaj

1. Data: 2002-08-27 14:37:53

Od: "Gabber" <G...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

CZe

A ja chciałbym sie pochwalić;)

Prawie zawsze pamiętam co mi się śniło..
Niedawno też pamiętam, że miałem świadome sny i to bez żadnych kursów itp.
Gdy opowiadałem kumplom o tym, że miałem świadome sny idt. To patrzyli
na mnie jak barany...;)

pozdro

1. Data: 2002-08-27 16:02:39

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Gdy opowiadałem kumplom o tym, że miałem świadome sny  idt. To patrzyli

Witaj!!
A co rozumiesz mówiąc, że są to "świadome sny"? Czy to oznacza, że śni Ci się
rzeczywistość, coś co później przeżywasz realnie?
Jestem zaciekawiona...

1. Data: 2002-08-27 16:29:18

Od: "Gabber" <G...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

CZe

To znaczy - że wiem że jest to sen ( mam tego świadomość ) i mogę sobie
pozwolić na chwileczke zapomnienia;)
Np. zachowywać się jak chcę.

Ciekawe nie?

1. Data: 2002-08-27 16:54:46

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> CZe
>
> To znaczy - że wiem że jest to sen ( mam tego świadomość ) i mogę sobie
> pozwolić na chwileczke zapomnienia;)
> Np. zachowywać się jak chcę.
>
> Ciekawe nie?

Hej!
Ano ciekawe... Właśnie odkryłam co to jest LD i wiem już chyba o czym
piszesz... A czy trenowałeś jakoś specjalnie?
Pozdrawiam.
J.

pierwszy raz i od razu pytanie
argumenty przeciw rozwodowi
rozstanie rodzicow
Stara sprawa z okazji (nie)działania czegokolwiek...
Kurs asertwynosci - cena?