dlonie zdretwiale od 3 tygodni

1. Data: 2004-02-15 11:00:56

Temat: dlonie zdretwiale od 3 tygodni
Od: f...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam

Cos dziwnego mi sie zrobilo z dlonmi. Zaczelo sie od bolacego kciuka -
wydawalo mi sie, ze cos mnie w nocy ugryzlo, albo drzazge sobie wbilem etc.
Potem czulem mrowienie jak przy zdretwieniu, zaczelo sie to samo dziac z druga
dlonia. Teraz moje dlonie wygladaja jak by byly moczone przez pol dnia w
wodzie - tzw. "geisa skorka" jak po kapieli mnie nie opuszcza. Ponadto schodzi
z nich skora. Do jakiego lekarza mam sie udac? Nie ufam za bardzo temu I
kontaktu, wiec...

Dzieku z gory za pomoc.

Pozdrawiam
feat

2. Data: 2004-02-15 13:45:18

Temat: Re: dlonie zdretwiale od 3 tygodni
Od: woo-cash <w...@W...konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

f...@o...pl <f...@o...pl> był(a) tak miła/y i napisał(a) w
wiadomości <7...@n...onet.pl> datowanej nie 15.
lutego 2004 12:00:

> Ponadto schodzi z nich skora. Do jakiego lekarza mam sie udac?

Gdyby to był jedyny problem, to bez wahania do dermatologa. Ale Twoje
problemy mogą być bardziej złożone, przy objawach, jakie opisujesz (jako
nie-lekarz nie podejmuję się wysnuć żadnej poważnej hipotezy, choć to
drętwienie skłania mnie ku problemom krążeniowo-naczyniowym, więc może
angiolog?).

> Nie ufam za bardzo temu I kontaktu, wiec...

...więc powinieneś go zmienić, jeśli mu nie ufasz. Lekarz pierwszego
kontaktu to podstawa jednak...

Pozdrawiam,
[nie-lekarz]
Woo.

--
= Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash = "Prawda jest jak dupa.
= = Każdy ma swoją."

udar a mowa
Re: Powracajace uplawy - co robic??
ksiazki medyczne w jezyku angielskim sprzedam
Biegunka
gula w gardle