dlutowanie osemki i gojenie

1. Data: 2006-10-14 07:42:34

Temat: dlutowanie osemki i gojenie
Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam nadzieje ze to najlepsza grupa na takie pytanie, ale stomatologii nie
znalazlem ;)

a juz pisze o co mi chodzi

w srode rano mialem dlutowana osemke (dolna prawa), rosla franca poziomo i
40 minut sie nad nia meczyli, pozszywali i ok, przepisany antybiotyk
w srode troche bolalo, leki przeciwbolowe, oklady z lodu

od czwartku wzgledny spokoj, znaczy sie jakos bolec nie boli, ale pol geby
spuchniete, szeroko otworzyc sie nie da, zjesc kanapke to jak stary dziadek
musze sobie w kosteczke kroic, czubek brody, jakis taki zdretwialy jakby
znieczulony, to samo prawa strona dolnej wargi, dziasla jest normalnego
koloru, ale spuchniecie jest twarde prawie jak kosc, tak jest do dzisiaj,
bez zadnych zmian, myslalem ze moze opuchlizna zacznie schodzi, ze bede mogl
wzglednie normalnie jestc itd, a tu kaszana

przedtem mialem rwane 2 gorne osemki, jednak one rozsly normalnie, wiec 5
minut na fotelu i nastepnego dnia juz wszystko normalnie

mam zatem pytanie, nie lubie panikowac i nie chce odrazu smigac do dentysty,
czy to jest norma w przypadku takich zabiegow, czy moze jednak przejsc sie
do dentysty na jakas kontrole?

pozdrawiam
szerszen

2. Data: 2006-10-14 08:25:41

Temat: Re: dlutowanie osemki i gojenie
Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

szerszen wrote:
> [...]
> poziomo i 40 minut sie nad nia meczyli, pozszywali i ok, przepisany
> antybiotyk w srode troche bolalo, leki przeciwbolowe, oklady z lodu

tez taka mialem :)

Ale mnie NIC nie bolalo pozniej, uszkodzili Ci nerw, bywa - normalnie moze tak
sie przytrafic, powinno wrocic czucie po jakim czasie (tygodnie, miesiace...).
Szczeka sie nie otwiera na maksa - normalne, szczekoscisk. Opuchlizna tez
normalne. Wg mnie czekac :)

3. Data: 2006-10-14 08:41:41

Od: "mirhe" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dentysty, czy to jest norma w przypadku takich zabiegow, czy moze jednak
> przejsc sie do dentysty na jakas kontrole?

te dolne takie sa złośliwe - dwa tygodnie z życiorysu. Podejdź do dentysty
może coś ci dadza na złagodzenie ( np Nipas + jakies pasty antybiotykowo czy
co inne)
--
Buy and sell photo and image http://www.photobank.net-poland.com/
My portfolio at Fotolia http://www.fotolia.com/p/6964/partner/6964