Re. do Bozenki z Wilna

1. Data: 2007-07-29 15:21:44

Temat: Re. do Bozenki z Wilna
Od: "IP" <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj zrobilam kibiny, wybralam ten pierwszy(najbardziej zachwalany)
przepis.
Byly dobre, ale nie wyszedl mi ten oryginalny ksztalt.
Nawet pojecia nie mam jak robiony jest ten splot.
Jeszcze raz dzieki za przepisy, mam zamiar wyprobowac jeszcze ten na
drozdzach.
pozdrawaiam
Ilona

2. Data: 2007-07-31 08:40:04

Temat: Re: Re. do Bozenki z Wilna
Od: "Bożena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"IP" wrote in message news:f8iba9$p9k$1@news01.versatel.de...
> [...]
> Nawet pojecia nie mam jak robiony jest ten splot.
> Jeszcze raz dzieki za przepisy, mam zamiar wyprobowac jeszcze ten na

Cieszę się, że przepis się sprawdził. Splot jest faktycznie bardzo
charakterystyczny, niestety nie widziałam nigdzie w sieci obrazkowych
instrukcji do robienia kibinów. Jeśli mi się gdzieś trafi, to podeślę Ci.

Bożenka z Wilna :)
słoneczna miodzio dziewczyna
Strona grupowa - http://kuchenna.host.sk

3. Data: 2007-07-31 10:17:26

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

IP <i...@g...de> napisał(a):

> Nawet pojecia nie mam jak robiony jest ten splot.

Zasiądź na parę dni przed Discovery /tylko którym???/

W ramach krótkich filmików - przerywników o ciekawostkach kulturowych młoda
Karaimka opowiada o kibynach i pokazany jest sposób zlepiania brzegu w
charakterystyczny splot. Niektóre panie robią tak z naszymi pierogami.

Ania

4. Data: 2007-07-31 19:23:39

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bożena napisał(a):

> [...]
> charakterystyczny, niestety nie widziałam nigdzie w sieci obrazkowych
> instrukcji do robienia kibinów. Jeśli mi się gdzieś trafi, to podeślę Ci.

Proszę:
http://en.lt.leisureguide.info/portal/index/article/
54
pozdr. Jerzy

5. Data: 2007-08-01 19:49:13

Od: "IP" <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę:
> http://en.lt.leisureguide.info/portal/index/article/
54

> pozdr. Jerzy

Dziekuje, zaczne cwiczyc na plastelinie, moze nastepnym razem beda moje
kibiny podobne do oryginalu ;)
pozdrawiam
Ilona

ile dań? :-)
co do owoców?
wyjazd do Czarnogóry, pocz. września, szukam chętnych, chętnie poznam bałkańską kuchnię
Przepisy na ciasta robione w maszynie do pieczenia chleba
Omulko - wg Marka Krukowskiego, nieco zmodyfikowane