do Chirona

21. Data: 2010-12-07 22:20:28

Temat: Re: do Chirona
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:idmbbd$e4h$14@node1.news.atman.pl...

> Nie, bo te toryje to zbiór naszych doświadczeń.

UFO, i inne magie?

> Chiron ma problem z umizgiwaniem się do aktualnych trendów.

Buechecheche, znaczy ktos tu sie umizguje?

> Jest, jaki jest. Możesz się nie zgadzać z jego poglądami, ale co w nim nie
> pasuje jako człowieku?

Klamca, klamca.

22. Data: 2010-12-07 22:21:58

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wierzę, że Chiron pisze prawdę, tzn. pisze to, co naprawdę myśli.

Da sie obalic.

23. Data: 2010-12-07 22:28:12

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Dec 2010 23:21:58 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Da sie obalic.

Taa... Ty też. Zwłaszcza, jak siedzisz na rowerze :)

Pozdrawiam,
M.

24. Data: 2010-12-07 22:30:35

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taa... Ty też. Zwłaszcza, jak siedzisz na rowerze :)

Costa sie tak mojego rowera uczepili?

25. Data: 2010-12-07 22:31:33

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:idmbbd$e4h$14@node1.news.atman.pl...

> UFO, i inne magie?

Nawet jeśli. Traktujesz go jak pospolitego durnia, a mógłby Cię zagiąć
nie jeden raz (historia, doświadczenie).

> Buechecheche, znaczy ktos tu sie umizguje?

A ktoś nie? Łatwiej jest przyklepnąć aktualnym faktom, skoro się nie ma
o nich zielonego pojęcia, bo się ma o nich pojęcie z serwisów www.

> Klamca, klamca.

No właśnie to kwestionuję. Nie kłamie. Ma inne poglądy.

--

Paulinka

26. Data: 2010-12-07 22:31:57

Od: Winogronko <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka napisał(a):

> No to dyskusja nie ze mnďż˝.
>
> --
>
> Paulinka

Za to mnie twoje posty mówią, że jesteś fałszywa, bo kk to kultura
obłudy i fałszu, dlatego że dogmaty nie przystają do rzeczywistości ,
są nieralne, dlatego tą rzeczywistość fałszują. Tak więc Chiron jest z
automatu fałszywy, Ghost się upiera że On to robi świadomie ,ja
uważam, że będą oderwany to dzieje się z automatu i po części
świadomie...to Odnośnie do jego ,, prawdy,, co do ,,miłości,, to
napewno zauważyłaś jak projektuje nienawiść na rozmówców którzy jego
fanatyzm krytykują, poza tym nienawiść do homo, obcych i fobie do
kobiet co chwila są przez niego tu pisane, paranoja , psychotyczności
wyzywania ludzi od komuchów i wrogów za krytykę tak samo. Ja go uważam
za całkowitego niewyskrobańca. A to jest oczywistość, że ktoś fałszywy
traci kontakt z rzeczywistością i tylko ktoś też fałszywy będzie
widział w tym prawdę, bo cechuje go ten sam odryw od rzeczywistości.

27. Data: 2010-12-07 22:35:24

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Winogronko pisze:

> Za to mnie twoje posty mówią, że jesteś fałszywa, bo kk to kultura
> obłudy i fałszu, dlatego że dogmaty nie przystają do rzeczywistości ,
> są nieralne,

Ok.

--

Paulinka

28. Data: 2010-12-07 22:39:52

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:idmck9$e4h$18@node1.news.atman.pl...

> Nawet jeśli. Traktujesz go jak pospolitego durnia, a mógłby Cię zagiąć nie
> jeden raz (historia, doświadczenie).

Nie watpie, zwlaszcza niemozliwymi do zbudowania pyramydonami, oraz
sztywnymi kadlubami przerobionych bombofcuf.

> A ktoś nie? Łatwiej jest przyklepnąć aktualnym faktom, skoro się nie ma o
> nich zielonego pojęcia, bo się ma o nich pojęcie z serwisów www.

Serwisowwwe pojecia zostawiam jak to ladnie ujelas durniom - mam wrazenie,
ze nie zauwazasz, ze pare osob tutaj ma jednak solidna wiedze na rozne
tematy.

> No właśnie to kwestionuję. Nie kłamie. Ma inne poglądy.

Uhm, zwlaszcza gdy pisze o twardych kadlubach, ktorych upadek widzial na
youtubie, ale wskazac linkow uparcie nie chcial.

Ale dosc tego znecania. EOT.

29. Data: 2010-12-07 22:45:28

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:idmck9$e4h$18@node1.news.atman.pl...

> Nie watpie, zwlaszcza niemozliwymi do zbudowania pyramydonami, oraz
> sztywnymi kadlubami przerobionych bombofcuf.

A miałeś kiedyś choć przebłysk myśli, że się mylisz?
Chociaż uważam, ze to głupie, ale ja się na tym nie znam.

> [...]
>
> Uhm, zwlaszcza gdy pisze o twardych kadlubach, ktorych upadek widzial na
> youtubie, ale wskazac linkow uparcie nie chcial.

Nie znęcaj się, miej na tyle przyzwoitości, żeby własnych sądów nie
uznawać za ostateczne. Ty też nie jesteś specjalistą.

--

Paulinka

30. Data: 2010-12-07 22:54:49

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Dec 2010 23:30:35 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Costa sie tak mojego rowera uczepili?

Kororowy jest i ma fajne śfijatełko.

Pozdrawiam,
M.

A dziś.....
MANDOLINA
Re: W zwi&#177;zku z nud&#177;...
Badania On-Line: Relacje w związkach emocjonalnych
MOIM KOCHANKOM