do Chirona

31. Data: 2010-12-07 22:56:06

Temat: Re: do Chirona
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:idmdec$e4h$20@node1.news.atman.pl...

> A miałeś kiedyś choć przebłysk myśli, że się mylisz?

Kto? Ja? Cale blyskawice

> Chociaż uważam, ze to głupie, ale ja się na tym nie znam.

Znaczy co glupie?

> Nie znęcaj się, miej na tyle przyzwoitości, żeby własnych sądów nie
> uznawać za ostateczne. Ty też nie jesteś specjalistą.

Skad wiesz, ze nie jestem specjalista?

32. Data: 2010-12-07 22:58:55

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Kororowy jest i ma fajne śfijatełko.

Nie mam swiatelek, huehuheuhue.

33. Data: 2010-12-07 23:08:02

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Dec 2010 23:58:55 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie mam swiatelek, huehuheuhue.

A ja za światełkiem szłam...
A to, a to... był Ghost :(

Pozdrawiam,
M.

34. Data: 2010-12-07 23:17:20

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Hehehehe, juz raz pisal, ze jesli jakis katolik sie z nim nie zgadza to
> jest
> wyznawca glupiego katolicyzmu.
>
> Znajdź mi coś takiego. No cóż- oczywiście, nie znajdziesz. Po co ja z Tobą
> dyskutuję? Przepraszam, miałem ciężki dzień...

Nie dyskutujesz, tylko pieprzysz trzy po trzy - moge wskazac cytat: co w
zamian otrzymam?
No cóż- wskaż. Z całą pewnością ogłoszę wszem i wobec, że pisałem to raczej
na trzeźwo- więc mam już zaawansowaną sklerozę oraz ciężką demencję. I moje
50 lat mnie z tego nie usprawiedliwia. Obiecuję też (sobie) że udam siędo
odpowiednich lekarzy.

Jeśli jednak nie znajdziesz- to i tak niczego nie ryzykujesz. Ot- mały,
prymitywny obsrywacz nogawek. Co więc masz do stracenia- przecież nie
reputację?
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

35. Data: 2010-12-07 23:20:56

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" napisał w wiadomości grup

Chironie, pytanie jest szczere i jak nie chcesz tu, a masz ochotę, to może
odpowiedz mi na priw.

Jak Ty łączysz ten cały katolicyzm z ezoteryką?????

MK

Katolicyzm ezoteryki nie neguje. KRK zabrania zajmować się ezoteryką
wiernym. Ja się nie zajmuję- chyba że chcesz za coś takiego uznać opisy
archetypów astrologicznych czy tarota. Jednak od lat 10 nie zajmuję się
ezoteryką. Dostałem nauczkę- pisałem o tym.
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

36. Data: 2010-12-07 23:27:27

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

======================================

> [...]
> demencję. I moje 50 lat mnie z tego nie usprawiedliwia. Obiecuję też
> (sobie) że udam siędo odpowiednich lekarzy.

<cytat>
Zapraszam Cię do wzięcia pod uwagę też tego, że ludzie ze sobą związani (a
więc np małżeństwo) wiążą się na płaszczyźnie...hmmm...niematerialnej. No
dobrze- odwalić się, znawcy KRK z bożej łaski!: łączą się karmicznie. Z
Twojego punktu widzenia: cały ten karmiczny "śmietnik" macie wspólny (w
dużym stopniu). Więzy się rozrywają- każdy bierze co swoje, zostawia, co
niepotrzebne. Zaczynają się dziać rzeczy całkiem niezrozumiałe z żelazno-
materialistycznego punktu widzenia. Niezrozumiałe- i często groźne. Owszem,
ktoś o stalowym rozumie tego nie zauważy.

</cytat>

> Jeśli jednak nie znajdziesz- to i tak niczego nie ryzykujesz. Ot- mały,
> prymitywny obsrywacz nogawek. Co więc masz do stracenia- przecież nie
> reputację?

Czys aby nie zapredki w rzucaniu prymitywnymi obsrywaczami? Pytanie
oczywiscie retoryczne.

37. Data: 2010-12-07 23:29:24

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> archetypów astrologicznych czy tarota. Jednak od lat 10 nie zajmuję się
> ezoteryką. Dostałem nauczkę- pisałem o tym.

Znaczy tarot jest ok w Twoim krk?

> Prawda

A la Chiron.

38. Data: 2010-12-07 23:35:42

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
ZAŁOŻENIE:

Chiron stwierdził, że "jeśli jakiś katolik się z nim nie zgadza to jest
wyznawcą głupiego katolicyzmu."

CYTAT BĘDĄCY WEDŁUG GHOSTA DOWODEM NA TO:

[...]

=======================================
Ghost- któż Cię bardziej skompromituje, niż Ty sam siebie?
ROTFL!

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

39. Data: 2010-12-07 23:37:20

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup

> [...]
> archetypów astrologicznych czy tarota. Jednak od lat 10 nie zajmuję się
> ezoteryką. Dostałem nauczkę- pisałem o tym.

Przeczytaj spokojnie raz jeszcze. Naprawdę, uważam, że w końcu powinno Ci
się udać to zrozumieć. Jak nie - nie rozpaczaj. Może kiedy indziej
spróbujesz?

> Prawda

A la Chiron.
Z ust żeś mi to wyjął:-)
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

40. Data: 2010-12-08 08:36:14

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

=======================================
> Ghost- któż Cię bardziej skompromituje, niż Ty sam siebie?
> ROTFL!

Uhm, ale bez tupniecia sie nie liczy.

> Prawda

A la Chiron.

A dziś.....
MANDOLINA
Re: W zwi&#177;zku z nud&#177;...
Badania On-Line: Relacje w związkach emocjonalnych
MOIM KOCHANKOM