Re: do DO -nowincjuszka

From: "Adamo 2." <a...@c...com>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: do DO -nowincjuszka
Date: Wed, 26 Nov 2003 21:58:20 +0100

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:bq33pe$ppe$1@inews.gazeta.pl...

> Jam nie Krysia , ale mam pytanie czy 2 razy po piętnaście minut to to samo
> co raz 30 ;)??? Stokrotko podpowiedz nam czy będziesz miała jeden zabieg
> trwający określony czas czy w połowie tego zabiegu przemodelują ci
> elektrody i aparat ;)??

Sławku, masz oczywiście rację, ale w wątku, do którego się odnoszę podałem
koszt takiego "zabiegu" Marcinowi, a jak wiesz niezależnie od tego czy te
zabiegi będą trwały 3 minuty i te elektrody przełóżą 10 razy w ramach
jednego rachunku czy jeden zabieg 30 min. koszt wyjdzie taki sam;) więc
płaci się za 30 minut.
Natomiast nie sądzę, aby Marcin był zainteresowany szczegółami technicznymi
przekładania elektrod czy też natężeniem prądu czy czymś jeszcze o czym nie
mam pojęcia;)))
Dla mnie jest to jedna wizyta i tyle, zabiegi trwają 30 minut i tyle złotych
kosztują.

Pozdrawiam,
Adam